"روحیه خودباوریاز ثمرات انقلاب اسلامی"

عدم توجه به آفات درونی تهدیدی برای انقلاب اسلامی

امام جمعه زرندیه گفت: فضای انقلاب اسلامی را نباید در همه حال گل و بلبل نشان داد چرا که اگر خود را به خواب بزنیم و به آفت‌های درونی و موانع بیرونی رشد توجه نداشته باشیم ضربه مهلکی به انقلاب اسلامی وارد کرده‌ایم.
کد خبر: ۸۶۷۹۰۰۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام علم‌الهدی در جمع مربیان عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با امام جمعه شهرستان زرندیه با اشاره به نقش بسیج در بحث بصیرت دهی اظهار داشت: مربیان عقیدتی سیاسی وظیفه خطیر بصیرت‌دهی به بسیجیان را به دوش می‌کشند.

وی افزود: پس از معصومین(ع) امام خمینی(ره) کاشف جاذبه الهی در مردم بود، بخواهیم یا نخواهیم نیرویی ما را به فطرت می‌خواند فردی می‌تواند این ظرفیت را بشناسد که در خدا غرق شده باشد و امام رحمت للعالمینی بود که به لبیک پیامش را همه آزادی خواهان جهان پاسخ دادند.

امام جمعه زرندیه تصریح کرد: خدا پیامبران را برای بیرون آوردن عقل‌های دفن شده بشر از زیر خاک فرستاد از این‌رو حرکت امام خمینی(ره) در انقلاب اسلامی استمرار خط انبیا است بطوری که قبل از انقلاب دچار تهاجم فکری بودیم ولی اکنون دچار استقلال فکری شده‌ایم.

حجت‌الاسلام علم‌الهدی در ادامه گفت: ملت ایران به صاحبان فکر معروف بوده ولی در سده اخیر این رویه به اضمحلال کشیده شده بود ولی با اندیشه‌های امام خمینی(ره) زمینه عدم تفکر از مردم ایران برداشته شد، قبل از انقلاب سبک زندگی وارداتی داشتیم زندگی که حتی فیلتر عقلانی نداشت.

وی افزود: تفکر باعث ایجاد حس استقلال می‌شود با وقوع انقلاب اسلامی و به ثمر نشستن آن بود که بر توانمندی‌های خود تمرکز یافتیم، روحیه خودباوری یکی از ثمرات انقلاب و این موضوع نتیجه فکر و اندیشه رهبرکبیر انقلاب است.

امام جمعه زرندیه با اشاره به جنگ نرم دشمن و ضرورت مقابله با آن بیان کرد: مقام معظم رهبری تلنگر و لزوم هوشیاری نسبت به ورود دوباره سبک وارداتی زندگی را درکشور زده‌اند، احیاء سبک زندگی ایرانی اسلامی بهترین راهکار مقابله با جنگ نرم دشمن است سبک زندگی ایرانی اسلامی که خانواده محور است.

حجت‌الاسلام علم‌الهدی در پایان خاطرنشان کرد: فضای انقلاب اسلامی را نباید در همه حال گل و بلبل نشان داد چرا که اگر خود را به خواب بزنیم و به آفت‌های درونی و موانع بیرونی رشد توجه نداشته باشیم ضربه مهلکی به انقلاب اسلامی وارد کرده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات