فرمانده سپاه ناحیه مه ولات آمادگی و توان رزمی گردان‌های بیت المقدس بسیج را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: با برگزاری هر رزمایش اقتدار نیروهای بسیج را در برابر یاوه گویی های استکبار جهانی به رخ می‌کشیم.
کد خبر: ۸۶۷۹۰۱۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار محمد حسن مکاری مقدم در حاشیه برگزاری رزمایش گردان‌های بیت المقدس بسیج شهرستان مه ولات با بیان اینکه دشمن در اصول با ما اختلاف دارد، اظهار کرد: دشمن اصلی ما آمریکا و رژیم پلید صهیونیستی است که مستکبر، ظالم و ضد حقوق بشر و عدالت هستند و این جنگ بین حق و باطل ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول تصریح کرد: دشمنی دشمن با کشور ما هیچگاه تمام شدنی نیست، بنابراین ما باید توان خود را بالا ببریم تا بتوانیم با این دشمن مقابله کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه مه ولات خاطرنشان کرد: چند سالی است که رزمایش گردانهای بیت المقدس بسیج با هدف حفظ انسجام و افزایش توان رزمی بسیجیان در سراسر کشور بصورت منظم برگزار می شود.

وی آمادگی و توان رزمی گردانهای بیت المقدس بسیج را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: با برگزاری هر رزمایش اقتدارنیروهای بسیج را در برابر یاوه گویی های استکبار جهانی به رخ می کشیم.

سرهنگ مکاری مقدم در تشریح رزمایش بسیج گفت: بیش از ۳۵۰ نفر از بسیجیان گردانهای بیت المقدس شهرستان مه ولات روز گذشته در کلاس های آموزشی، عقیدتی و فرهنگی شرکت کردند و در راهپیمایی تاکتیکی شبانه، جهت یابی در شب را آموزش دیدند.

وی افزود: صبح امروز عملیات اصلی با رمز مقدس یا زهرا (س) و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فتح خرمشهر و سردار شهید همدانی آغاز شد و نیروهای بسیجی با انجام عملیات کمین نیروهای دشمن فرضی را به هلاکت رساندند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها