فرماندار ابوموسی با اشاره به سرمایه‌گذاری و نقش آن در بهبود وضعیت اقتصادی به‌ویژه اشتغال گفت: مدیران دستگاه‌های مرتبط در راستای رفع مواتع تولید و اشتغال در این شهرستان تلاش جدی کنند.
کد خبر: ۸۶۷۹۰۱۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ابوموسی، محمد سعیدی ظهر امروز در اولین جلسه بررسی مسائل و مشکلات سرمایه گذاری بخش خصوصی و رفع موانع تولید در شهرستان ابوموسی اظهار داشت: سرمایه گذاری و نقش آن در بهبود وضعیت اقتصادی و به‌ویژه اشتغال از اهمیت و جایگاه مهمی برخوردار است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه تمام ظرفیت‌های شهرستان ابوموسی در اختیار سرمایه گذاران بخش خصوصی است بیان داشت: تمامی دستگاه‌های شهرستان ابوموسی در راستای رفع موانع مطرح شده تلاش جدی کنند و هر دستگاه نیز باید نسبت به پیگیری مشکلات مرتبط با حوزه خود اقدامات جدی انجام دهد.

فرماندار شهرستان ابوموسی همچنین با توجه به شرایط خاص این شهرستان و اعلام آمادگی سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در ابوموسی تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان با تمام توان در جهت رفع موانع پیش روی آنان تلاش کنند، زیرا سرمایه گذاری در این شهرستان در نوع خود، کاری جهادی است.

سعیدی بر همفکری، همگرایی و هم‌افزایی بیشتر دستگاه‌های اجرایی شهرستان در جهت فراهم کردن زمینه مناسب رونق سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در ابوموسی تأکید کرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود همچنین تشکیل کارگروهی متشکل از دستگاه‌های مسئول را با هدف رفع موانع تولید در شهرستان ابوموسی لازم دانست.

در ادامه اسماعیل قدمی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بررسی مشکلات و موانع پیش روی تولید و سرمایه گذاری در شهرستان ابوموسی را از جمله اهداف تشکیل این جلسه ذکر و بر تلاش همگانی در جهت رفع این موانع تأکید کرد.

وی در ادامه بیان داشت: خروج واحدهای تولیدی و خدماتی شهرستان ابوموسی از حالت نیمه‌فعال و رکود و همچنین رونق اقتصادی و اشتغال در این شهرستان نیازمند تلاش جمعی است.

گفتنی است تلاش و اقدام جدی مدیران دستگاه‌های مرتبط در جهت رفع موانع و مشکلات تولید در شهرستان ابوموسی از مهم‌ترین خواسته سرمایه گذاران و مالکین بنگاه‌های تولیدی و خدماتی شهرستان در این جلسه بود.

ارسال نظرات