فرماندار نیر:

شهرستان نیر بهترین مکان برای احداث کمپ تیم های ملی

فرماندار نیر گفت: شهرستان نیر بهترین مکان برای احداث کمپ تیم های ملی است.
کد خبر: ۸۶۷۹۰۲۵
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، مهدی احمدی گفت: سالانه تیم ‌های ورزشی زیادی در شهرستان نیر اردو می ‌زنند و احداث کمپ ورزشی در این شهرستان امری ضروری است.

وی اظهار کرد: سالانه تیم‌های ورزشی لیگ برتری و دسته یک در شهرستان نیر اردوی آمادگی برگزار می‌کنند که نبود هتل و کمپ ورزشی موجب شده حضور این تیم‌ها برای شهرستان نیر دستاوردی به دنبال نداشته باشد.

فرماندار نیر همچنین با اشاره به قابلیت ها و پتانسیل های شهرستان نیر از آمادگی این شهرستان برای احداث کمپ تیم های ملی خبرداد و گفت: شهرستان نیر بهترین مکان برای احداث کمپ تیم های ملی است.

وی در زمینه حضور و برگزاری اردوی تیم های لیگ برتری و دسته یک و دو کشوری در نیر افزود: نیر در فصل گرما بهترین شرایط آب و هوایی را دارد و از لحاظ ارتفاع هم در شرایط بهتری قرار گرفته و از مکان های ورزشی و زمین چمن مناسب برخوردار است.

احمدی گفت: سرانه ورزشی شهرستان نیر دو متر و 48 سانتی متر است که 30 سانتیمترآن سرپوشیده و 2.18 سانتیمتر نیز روباز است.

فرماندار نیر افزود: توسعه ورزش به عنوان یکی از اولویت های اصلی مسوولان شهرستان است و با همکاری مسوولان استان و شهرستان بسترهای لازم برای رشد و شکوفایی استعدادهای ورزشی و بالطبع توسعه و پیشرفت ورزش در این شهرستان را فراهم می کنیم.

وی با اشاره به اینکه در استان اردبیل به ویژه در شهرستان نیر به توریسم ورزشی توجهی نشده اظهار کرد: ورزش دارای پتانسیل های بالایی برای کمک به بخش گردشگری و جذب توریسم است و با توجه به آن که گردشگری از محورهای توسعه ای شهرستان است باید به ورزش شهرستان نگاه ویژه ای کرد.

احمدی گفت: در سال گذشته میزان اعتبار تخصیصی از محل اعتبارات استانی برای احداث پروژه خوابگاه ورزشی نیر در حد صفر بود و تلاش می شود با اختصاص اعتبارات بیشتر خوابگاه ورزشی در این منطقه ایجاد کنیم.

وی افزود: نیر دارای پتانسیل خوب ورزشی است و تلاش می شود وضعیت ورزشگاه ها و امکانات ورزشی بهبود یابد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار