جانشین سپاه امام سجاد(ع)، تلاش ببرای رفع محرومیت و خدمت واقعی و صادقانه را از والاترین ارزش‌ها دانست و گفت: خدمت به محرومین در حوزه بهداشت و درمان را باهمکاری دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی هرمزگان نهادینه شود.
کد خبر: ۸۶۷۹۰۲۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سرهنگ علی علی نژاد ظهر امروز در مراسم افتتاح کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان خمیر اظهار داشت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی استان خدمات بهداشتی و درمانی تخصصی در قالب ارائه خدمات رایگان به مردم محروم به نمایش گذاشته شده است.

وی ضمن تقدیر از خدمات شایسته دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و مجموعه بهداشت و درمان بندرخمیر در زمینه همکاری با بسیج جامعه پزشکی استان گفت: امیدواریم با همکاری و هم اندیشی همدیگرخدمت‌رسانی به مردم در شهرستان را به شکل قابل قبولی نهادینه کنیم.

جانشین سپاه امام سجاد(ع) تصریح کرد: جایگاه خدمت به محرومان و افراد بی بضاعت در نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار والا و ارزشمند است و قطعاً اگر فرد یا دستگاه و ارگانی در این راه قدم بردارد، شایسته تقدیر است.

در ادامه این مراسم مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرخمیر نیز گفت : دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و سپاه امام سجاد(ع) نقطه اشتراکی به نام خدمت به مردم دارند که در این زمینه شاهد فعالیت ها و تلاش های ارزنده ای از این دو دستگاه هستیم.

فریدون صمصام پور ادامه داد: خدمت رسانی به مردم به ویژه محرومین از ویژه گی های بارز این نظام است و مردم هم این ویژگی را به صورت ملموس احساس می‌کنند.

ارسال نظرات