مدیرکل آموزش و پرورش استان مطرح کرد

اقداماتی جهت آموزش و یادگیری بهتر ریاضی

با توجه به محدود بودن امکانات و زمان در آموزش و پرورش بهتر است خانه ریاضیات با کمترین هزینه اما بیشترین کارآمدی نسبت به توانمندسازی معلمان ریاضی و آموزش آنها برای آشنایی با روش‌ها و فنون جدید ریاضی قدم پیش بگذارد.
کد خبر: ۸۶۷۹۰۲۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، احمد ناصری در همایش روز ملی ریاضیات در دانشگاه آزاد اردبیل اظهار کرد: ما از سماجت‌ها و پافشاری‌های مدیرعامل خانه ریاضیات استان در بنا کردن خانه ریاضیات و انجام فعالیت‌های گسترده این مجموعه قدردانی می‌کنیم و تلاشمان بر این است تا در این زمینه بتوانیم گام‌های اساسی‌تری را برداریم.
 
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش بر تعامل و همکاری با خانه ریاضیات و ارتباط‌گیری مطلوب سعی دارد تا زمینه و بستر مناسب اقدامات و فعالیت‌ها را برای توانمندی دانش‌آموزان و ارتقا مهارت معلمان در رشته ریاضی فراهم آورد، تصریح کرد: با توجه به محدود بودن امکانات و زمان در آموزش و پرورش بهتر است خانه ریاضیات با کمترین هزینه اما بیشترین کارآمدی نسبت به توانمندسازی معلمان ریاضی و آموزش آنها برای آشنایی با روش‌ها و فنون جدید ریاضی قدم پیش بگذارد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: در کنار آموزش و ارتقا توانمندی معلمان بهتر است با تعامل خانه ریاضیات تلاش جدی را آغاز کنیم تا دانش‌آموزان نیز در سطوح مختلف به ویژه رفع اشکال و یادگیری بهتر درس ریاضی از بستر فراهم شده در خانه ریاضیات استفاده کند.
 
ناصری، حمایت همه مسؤولان استانی را از خانه ریاضیات براساس اساسنامه مجموعه یادآور شد و افزود: برای اینکه آموزش ریاضی را در بین دانش‌آموزان جذاب کنیم، ضرورت دارد حرکت‌ها و هدف‌گذاری‌ها به شکل درست و صحیح اتفاق بیفتد تا بخشی از مشکلات، آسیب‌ها و تنگناها برطرف شده و امکان تعالی بیشتر رشته ریاضی با علاقمندی بیشتر برای یادگیری این درس در بین نسل آینده فراهم آید.
 
وی یاد و خاطره پنج هزار شهید معلم را گرامی داشت و بیان کرد: در سایه آموزش و تعلیم این معلمان 36 هزار دانش‌آموز نیز در عرصه جهاد و شهادت به درجه رفیع همجواری با معبود خود دست پیدا کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار