مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

مشکلات بیکاری جوانان باید سریع رفع شود

باید جوانان را از این معضل بزرگ اجتماعی ( بیکاری) نجات دهیم چرا که جوانان در صورت نبود اشتغال و آرامش خاطر به یقین با گرایش به تنبلی از تلاش در این مسیر می‌مانند که این وظیفه ما و مسئولان ارشد استانی است تا زمینه اشتغال این قشر از جامعه را فراهم سازیم.
کد خبر: ۸۶۷۹۰۳۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ایوب بهتاج در همایش روز جوان در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل اظهار داشت: باتوجه به اینکه حضرت علی‌اکبر(ع) اسوه کاملی از دلاورمردی، بصیرت و شجاعت بود باید جوانان در عصر کنونی با توجه به این صفات ناب آن حضرت و با بهره‌گیری از این خصوصیات آینده کشور را بسازند چرا که آینده کشور در گرو بصیرت و آگاهی این جوانان است.
 
وی با اشاره به اینکه نقش جوانان در تعیین سرنوشت کشور بسیار خطیر و حساس است، افزود: جوانان باید امروزه توجه داشته باشند تا با بصیرت و آگاهی کامل و تعیین مسیر پیشرفت و ترقی خود به تعیین سرنوشت حساس کشور نیز توجه داشته باشند چرا که آگاهی در این راه لازمه و رمز موفقیت حتمی است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: با توجه به اینکه هم‌اکنون در کشور و به تبع آن در استان اردبیل شاهد افزایش آمار بیکاری جوانان فارغ‌التحصیل هستیم باید کمر به همت ببندیم و استان را از این معضل بزرگ اجتماعی نجات دهیم چرا که جوانان در صورت نبود اشتغال و آرامش خاطر به یقین با گرایش به تنبلی از تلاش در این مسیر می‌مانند که این وظیفه ما و مسئولان ارشد استانی است تا زمینه اشتغال این قشر از جامعه را فراهم سازیم.
 
بهتاج نقش خانواده‌ها در تربیت جوانان سالم و بابصیرت را خطیر دانست و گفت: در زمینه تربیت نیروهای فرهیخته و بابصیرت نباید از وظیفه سنگین و حساس خانواده‌ها غافل شد که در این راستا باید خانواده‌ها از هیچ گونه تلاشی در زمینه تربیت فرزندی سالم و عاقل دریغ نکنند.
 
وی نقش ورزش را در تربیت جوانانی سالم نیز مهم برشمرد و تصریح کرد: ورزش و تکاپو جوانان و نوجوانان را در راستای مسیر ترقی و پیشرفت هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ عقلانی قرار می‌دهد که نباید از نقش ورزش در جلوگیری از گرایش جوانان به دخانیات نیز چشم‌پوشی کرد که این امر نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار