جانشین بسیج جامعه پزشکی هرمزگان گفت: محرومیت‌ زدایی در حوزه درمان بویژه در مناطق کمتر برخوردار استان اولویت بسیج پزشکی است.
کد خبر: ۸۶۷۹۰۴۵
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، موسی رنجبری چهارشنبه افزود: اکنون بیش شش هزار نفر که 50 درصد آنها عضو بسیج جامعه پزشکی هستند، با این طرح همکاری دارند که شامل

60 درصد خواهران و 40 درصد برادران رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی را تشکیل می ‌دهند.

جانشین بسیج جامعه پزشکی هرمزگان ادامه داد: اقدام های شاخص این سازمان در طول سال‌‌ های اخیر در حوزه محرومیت ‌زدایی بوده که با اعزام تیم‌های پزشکی مختلف از جمله پزشک عمومی ، متخصص وفوق تخصص در رشته‌های مختلف به سراسر مناطق کمتر برخوردار استان اعزام شده‌اند تا میزان دسترسی مردم به خدمات تخصصی و فوق تخصصی را افزایش دهند.

وی ، ایجاد بیمارستان‌های صحرایی را از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی استان برشمرد و خاطرنشان کرد: ساماندهی نیازهای بحرانی و اضطراری مردم هدف دیگر جامعه پزشکی است تا بتوانیم با تمرکز بر آنها ، نسبت به سالم‌ سازی جامعه و رفع مشکلات مردم اقدام شود.

رنجبری ، گسترش و ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه پزشکی استان ضروری دانست و یاد آور شد: برای تحقق هرچه بیشتر آن گروه‌هایی را در قالب حلقه‌های صالحین و اردویی به مناطق جنگی و زیارتی اعزام می شوند.

وی افزود: بسیج جامعه پزشکی با دانشگاه علوم پزشکی ، استانداری ، فرمانداری‌ و بخشداری‌های سراسر استان که تیم ویژه درمانی به آنها اعزام می‌شود ،همکاری خوبی دارد.

ارسال نظرات