یک استاد دانشگاه در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
یک استاد دانشگاه گفت: وظیفه مردم در دوره غیبت تلاش برای ساخت انسان هایی متقی و مومن است که بتوانند در دوره ظهور مسئولیت بپذیرند.
کد خبر: ۸۶۷۹۱۹۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

احمد رضا بسیج استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: انتظار به معنای زمینه سازی، تمهید و پدید آوردن شرایط ظهور امام زمان (عج) است.

وی افزود: یکی از شرایط مهم ظهور وانقلاب جهانی، مقبولیت مردم و فراهم آمدن نیروهای زبده که در روایات از آن به عنوان "کالجبل الراسخ "یاد شده است.

این استاد دانشگاه با بیان وظایف و تکالیف مردم در دوران غیبت اضافه کرد: وظیفه مردم در دوره غیبت تلاش برای ساخت انسان هایی متقی و مومن که بتوانند در دوره ظهور مسئولیت بپذیرند و همچنین ایجاد حوزه های تمدن اسلامی است که مقام معظم رهبری نیز در بیانات خود به آن اشاره فرموده اند.

بسیج خاطر نشان کرد: زندگی روزمره ما انسان ها پر از غفلت است و متأسفانه درگیر وقایع و اتفاقات شخصی زندگی خود و از مسئله انتظار فرج غافل هستیم.

وی توجه به ظهور و یاد خداوند را از لوازم مهم و تأثیرگزار بر تعجیل در فرج امام زمان دانست و گفت: هیچ مسئله ای بالاتر و با اهمیت از ظهور نیست؛ در هر حال باید در سفر، حضر و قیام و قعود متوجه این نکته باشیم و تلاش گسترده ای کنیم.

ارسال نظرات