فرهاد فاتحی گفت: از آنجایی که شرایط رکود اقتصادی وجود دارد و بسیاری از فارغ التحصیلان و جامعه در بیکاری مزمن به سر می برند حقوق نجومی می توانست واحدهای تولیدی بسیاری را فعال کند بهتر این بود تا مدیرانی که حقوق نجومی می گیرند برای واحدهای تولیدی سرمایه گذاری می کردند.
کد خبر: ۸۶۷۹۲۲۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
فرهاد فاتحی کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه حقوق نجومی برخی مدیران اظهار داشت: از آنجایی که شرایط رکود اقتصادی وجود دارد و بسیاری از فارغ التحصیلان و جامعه در بیکاری مزمن به سر می برند حقوق نجومی می توانست واحدهای تولیدی بسیاری را فعال کند بهتر این بود تا مدیرانی که حقوق نجومی می گیرند برای واحدهای تولیدی سرمایه گذاری می کردند.

وی با بیان اینکه بسیاری از استان ها برای خروج از رکود اقتصادی نیاز به سرمایه گذاری و سرمایه گذاران دارند افزود: سنندج یکی از استان هایی است که دارای منابع بالقوه بوده است و از طریق سرمایه گذاران و فعال سازی واحدهای تولیدی می تواند نقش موثر در اقتصاد کشور داشته باشد، وجود سرمایه دارانی که بتوانند شرایط صفر تا صد اقتصادی را فراهم آورند که علاوه بر فعال نمودن چرخه اقتصادی بازار فروش فعال را نیز ایجاد کنند.

فاتحی خاطر نشان کرد: واردات ضربه سنگینی را به اقتصاد وارد نموده است و متاسفانه کالاهای وارداتی طرفداران خاص خود را دارد در منطقه پادگانه کردستان پرورش ماهی رونق خوبی داشت ولی با ورود ماهی های وارداتی این منطقه به دلیل و بهانه جویی بستر آلوده تعطیل شد و بسیاری از کارگران را تعطیل نمود.

این کارشناس مسائل اقتصادی در خاتمه افزود:  اگر دولت بخواهد و عزمی جدی داشته باشد می تواند توقف و تعطیلی واحدهای تولیدی را از بین ببرد و بیت المال را برای استفاده عمومی بکار بگیرد.

ارسال نظرات