منوچهر فخری در مراسم رونمایی از سردیس برادران شهید نمکی
شهردار سنندج با بیان اینکه استان کردستان بیش از 5400 شهید را تقدیم نظام و انقلاب نموده، گفت: سردیس برادران شهید نمکی تذکری به همگان در جهت ادامه و پایداری راه شهدا است.
کد خبر: ۸۶۷۹۲۵۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، منوچهر فخری شهردار سنندج در آئین رونمایی از سردیس برادران شهید نمکی که پیش از ظهر امروز چهارشنبه با حضور سرلشگر محسن رضایی، فرمانده سپاه کُردستان، و جمعی از مسئولین استانی و انتظامی در شهر سنندج رونمایی شد؛ گفت: کردستان یادآور خاطرات و رشادت های بسیاری از ابتدای انقلاب تاکنون است.

وی اظهار کرد: مردمان غیور، با فرهنگ و دلاور این خطه همواره در جبهه‌های جنگ علیه باطل پیشقدم بوده و بیش از 5400 شهید را تقدیم نظام و انقلاب کردهاند.

شهردار سنندج با بیان اینکه یاد و خاطره برادران شهید نمکی همواره در جامعه زنده است، افزود: این شهیدان والامقام در ابتدای انقلاب در اوج سنین نوجوانی و جوانی به جرم دفاع از انقلاب و نظام به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: سردیس برادران شهید نمکی تذکری به همگان است که راه شهدا باید ادامه داشته و پایدار باشد.

فخری تاکید کرد: آرامش کنونی کُردستان و کشور مرهون فداکاری‌های شهدا و همچنین جانفشانی‌های دلاوران نظامی و علل الخصوص سپاه کُردستان است.

شهردار سنندج در ادامه با بیان اینکه امروز بعد از جبهه جنگ سرد و نظامی جنگ و هجمه فرهنگی است،یکی از کارهای اساسی شهرداری در حوزه فرهنگی را توجه به معروفات و گسترش آن در سطح جامعه عنوان کرد و گفت: این وظیفه مسئولان است که در جهت فراهم ساختن بیش از پیش معروفات تلاش کنند و جوانان ما باید در مسیر امر به معروف و نهی از منکر قرار بگیرند.

گفتنی است سردیس شهیدان نمکی که تصویری از سه برادر شهید سنندجی در ابتدای انقلاب و به دست مزدوران ضدانقلاب است، در سه راه نمکی سنندج جانمایی شده است.


ارسال نظرات