خبرهای داغ:
فرماندار دامغان با اشاره به بارندگی های اخیر و جاری شدن سیل در جنوب این شهرستان، گفت: این امر باعث وارد آمدن ۲۰ میلیارد ریال خسارت به زیرساخت ها، مزارع و باغات شهرستان شد.
کد خبر: ۸۶۷۹۳۲۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، علی اصغر مجد بعد از ظهر چهار شنبه در نخستین جلسه مدیریت بحران دامغان در سالجاری  به میزبانی سالن جلسات فرمانداری این شهرستان ضمن اشاره به خسارت ۲۰ میلیارد ریالی سیل به مزارع و باغات جنوبی دامغان اظهار داشت: میزان خسارت وارده به اداره کل مدیریت بحران استانداری استان سمنان اعلام شده است.

وی افزود: میزان بارش بارندگی در روز ۲۱ اردیبهشت امسال براساس گزارش اداره هواشناسی شهرستان دامغان به ترتیب در شهر دامغان. ۱۰.۴ میلی متر و شهر امیریه ۱۵.۵ میلی متر بوده است.

رئیس ستاد حوادث غیر مترقبه دامغان با تاکید بر آمادگی کامل این ستاد در مواقع بروز بحران تصریح کرد: حضور به موقع مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد در جلسات یکی از موضوعات مهمی است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد و به آن اهمیت داده شود.

مجد با اشاره به اینکه اولویت نخست مسئولان شهرستان تامین آب شرب مردم است، گفت: بهسازی شبکه های آبرسانی، جلوگیری از وقوع آتش سوزی در سطح مراتع و تشکیل جلسات داخلی ستاد مدیریت بحران در دستگاه های اجرایی با رعایت شرح وظایف باید به صورت ویژه از سوی مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران در دستور کار قرار گیرد.

در این جلسه مدیران ادارات هواشناسی، امور منابع آب و جهاد کشاورزی شهرستان دامغان گزارشی از فعالیت ها و اقدامات خود در زمان بحران و حوادث غیر مترقبه ارائه دادند.

30دستگاه اجرایی دامغان عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها