مسئول دبیرخانه قرارگاه شهید فهمیده در گفتگو با «بسیج» خبر داد
مسئول دبیرخانه قرارگاه شهید فهمیده گفت:امسال استقبال استانها برای اعزام زائران برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در روز 14 خرداد افزایش 14 درصدی داشته است و درصد زیادی از زائران را نسل های جوان تشکیل می دهند.
کد خبر: ۸۶۷۹۳۳۴
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
مسعود محمدی در گفتگو با خبرگزاری بسیج با بیان اینکه از اول خرداد ماه، جلسات ستاد بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به طور مرتب در مجموعه قرارگاه تاکتیکی شهید فهمیده در حرم امام(ره) برگزار می شود، گفت: تعامل خوب و هماهنگی بین دستگاه ها جهت هر چه با شکوه برگزار کردن مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) هر ساله مشهود است و هدف از برگزاری این جلسات، افزایش انسجام و همکاری در برگزاری این مراسم است.

وی ادامه داد: امسال استقبال استانها برای اعزام زائران برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در روز 14 خرداد افزایش 14 درصدی داشته است و درصد زیادی از زائران را نسل های جوان و باراولی ها تشکیل می دهند.

مسئول دبیرخانه قرارگاه شهید فهمیده با اشاره به اندیشه های امام خمینی(ره) و ساده زیستی ایشان گفت: امام خمینی(ره) یک الگو برای ما و مسلمانان جهان در جهت ساده زیستی بودند.

محمدی افزود: امام خمینی(ره) پیوسته تمامی گـروهـها از روحانیان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی،مسئولان مملکتی، مدیران و... را به ساده‌زیستی و دوری از تجمل‌گرایی دعـوت مـی‌کردند.
ارسال نظرات