مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان:

برگزاری 40 برنامه در استان سیستان و بلوچستان به مناسبت سالروز آزاد‌سازی خرمشهر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت : در آستانه سی و چهارمین سالگرد حماسه آزاد سازی خرمشهر قهرمان 40 ویژه برنامه در 50 نقطه از استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۷۹۳۵۲
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶
به گزارش سرویس بسیج راهیان نور خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار حمزه دهقان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد، گفت: سوم خرداد از شیرین‌ترین و بیاد ماندنی ترین دور انقلاب اسلامی بلکه تاریخ معاصر ایران است  که کام ملت ایران با پیروزی رزمندگان شیرین شد.

این پیروزی با وحدت و همدلی نیروهای مسلح و با پشتیبانی مردمی و ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان سلحشور و جان بر کف رقم زده شد و نقطه عطف افتخار آفرینی در پیروزی‌های دفاع مقدس را برای ملت غیور و با ایمان ایران اسلامی به یادگار گذاشت.

سرهنگ دهقان افزود: بانگ مقاومت همزمان با سراسر کشور ساعت 11 صبح در 5 نقطه از شهر زاهدان با حضور گروه‌های رزم نوازان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: برنامه‌های سوم خرداد همزمان با ایام شعبانیه است و به همین منظور بر مشارکت مردم در برپایی جشن ها، فضا سازی در سطح استان تاکید شده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان عنوان کرد: دستورالعمل‌های خاص برای 14 کمیته برگزاری مراسمات تنظیم شده و 40 ویژه برنامه در 50 نقطه از استان دیده شده که جمعا قریب به 2000 محفل و مجلس به مناسبت سی و چهارمین سالگرد حماسه آزاد سازی خرمشهر در استان سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

سرهنگ دهقان گفت: سخنرانی فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدای عملیات بیت المقدس، برگزاری شب شعر و خاطره، مسابقات ورزشی  و بازخوانی عملیات بیت المقدس از جمله برنامه‌هایی که در استان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات