خبرهای داغ:
همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع)؛
مسئول کانون فرهنگی هنری غریب سامرا شهرستان علی آباد کتول گفت : برای اولین بار در جشن بزرگ روز جوان از نخبگان جوان شهرستان علی آباد کتول تجلیل شد.
کد خبر: ۸۶۷۹۳۶۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴
 به گزارش خبر گزاری بسیج از گلستان , سید حسن حسینی اظهار کرد:برای اولین بار در سطح شهرستان همزمان با تولد مبارک حضرت علی اکبر (ع)وجشن بزرگ روز جوان از نخبگان این شهرستان تجلیل شد.
وی با بیان اینکه حمایت از نیروهای جوان در دستور کار دولت  قرار دارد، افزود:باید از توانمندی، نشاط و ظرفیت بالای جوانان در منطقه برای توسعه و آبادانی شهرستان استفاده  شود.
حسینی با اشاره به برگزاری جشن بزرگ روز جوان بیان داشت: این جشن با دعوت همگانی از اقشار مختلف مردم و آمادگی برای پذیرایی از خانواده های مردم علی آباد کتول برنامه ریزی شده است و هنرمندان بومی و ملی نیز در این مراسم حضور دارند و از نخبگان , ورزشکاران و قهرمانان ورزشی نیز برای شرکت در جشن دعوت شده است.
 وی با تاکید بر اینکه بكارگیری و مشاركت همه افراد جامعه در فعالیت های اجتماعی مدنظر دولت است، گفت: جوانان در مسائل مختلف و ایجاد زمینه برای حضور فعال این قشر در اجتماع و ایجاد زیرساخت‏‌های مناسب برای انجام فعالیت‏‌های فرهنگی به منظور مشاركت بیشتر جوانان در بخش فرهنگ در دستور کار است.
انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها