به همت سازمان اقتصادی کوثر:

اجرای پروژه هزارتنی پروش ماهی در مارون

معاون سازمان اقتصادی کوثر ابراز داشت: اجرای پروژه هزارتنی پروش ماهی مارون در کهگیلویه ، مراحل اولیه و اخذ مجوزها را به پایان رسانده و با تملک زمین مورد نظر به مرحله اجرا خواهد رسید.
کد خبر: ۸۶۷۹۳۷۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۱
سید موسی خادمی در نشست بررسی تفاهمنامه های سازمان اقتصادی کوثر و دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: باوجودی که این سازمان فعالیت های اقتصادی می کند اما در فکر توسعه استان نیز هست.
وی با اشاره به مشکلات فراروی اجرای تفاهمنامه ها با سازمان اقتصادی کوثر؛ وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: رفع این چالش ها به اقدام های عملی دولت و این نهاد وابسته است.
خادمی بیان کرد: این سازمان، برنامه ای برای اجرای شش پروژه اقتصادی و اشتغالزایی در استان دارد که با جدیت این نهاد، پیش بینی می شود همه آنها به مرحله بهره برداری برسد.
معاون سازمان اقتصادی کوثر نیز در این نشست گفت: این سازمان برای اجرای شش پروژه اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد مصمم است.
غلامرضا پناه افزود: ظرف دو هفته آینده دو پروژه برای ایجاد رونق اقتصادی و اشتغالزایی در استان کلنگ زنی خواهد شد.
وی عنوان کرد: اجرای پروژه فرهنگی تفریحی یاسوج با دو هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار به زودی شروع خواهد شد.
پناه بیان کرد: اجرای پروژه هزارتنی پروش ماهی مارون در کهگیلویه نیز مراحل اولیه و اخذ مجوزها را به پایان رسانده و با تملک زمین مورد نظر به مرحله اجرا خواهد رسید.
پناه گفت: این سازمان برای بهره برداری از معادن فسفات استان آمادگی دارد و در صورت تایید وزارت صنعت، معدن و تجارت فعالیت خود را در این حوزه شروع خواهد کرد.
وی افزود: این سازمان هم اکنون در یک عرصه 500 کیلومتر مربعی نیز فعالیت هایی در زمینه کشف فسفات و بوکسید شروع کرده که درصورت اقتصادی بودن، کارخانه های فرآوری این مواد معدنی را راه اندازی خواهد کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار