خبرهای داغ:
معاون فرماندار مرودشت خبر داد

اعزام 1500 زائر مرودشتی به مرقد امام خمینی(ره)

معاون فرماندار مرودشت از اعزام یک‌هزار و 500 زائر از این شهرستان به مرقد امام خمینی(ره) و شرکت آنها در مراسم ویژه بزرگداشت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۹۳۹۷
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲

رسول زارع عصر در نشست اعضای ستاد بزرگداشت بیست‌وهفتمین سال ارتحال حضرت امام خمینی(ره) که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی به نقش امام در تثبیت نظام دینی و انقلابی در ایران پرداخت و اظهار داشت: اتحاد و وحدت اسلامی و تداوم و استمرار انقلاب اسلامی نتایج مواهب و نعمت‌های بزرگ اللهی، رهبری امام خمینی و همبستگی مردم است.

وی بر ضرورت همکاری همه‌جانبه مسئولان و مردم در برگزاری مطلوب مراسم بزرگداشت امام راحل تأکید و خاطرنشان کرد: از طرف ستاد ارتحال مراسمی روز پنج‌شنبه سیزدهم خردادماه امسال با حضور اقشار مختلف مردم در مسجدالرسول شهر مرودشت برگزار می‌‌شود.

زارع لزوم خدمات‌رسانی شایسته به زائران و همچنین بدرقه و استقبال مردمی از این کاروان‌ها و برگزاری بزرگداشت امام راحل در شهر، مراکز بخش‌ها و روستاها را مورد تأکید قرار داد و افزود: یک‌هزار و 500 زائر در قالب چند کاروان از شهرستان مرودشت برای شرکت در مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) به تهران اعزام می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها