خبرهای داغ:
مسؤول فرهنگی اجتماعی سپاه جهرم خبر داد

اجرای بیش از 100 برنامه در جهرم به مناسب سالروز آزادسازی خرمشهر

مسؤول فرهنگی اجتماعی سپاه جهرم از اجرای بیش از 100 برنامه به مناسب سالروز آزادسازی خرمشهر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۹۳۹۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳

محسن جهانگیر با گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر از اجرای بیش از 100 برنامه متنوع فرهنگی در این ایام در جهرم خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه آثار شهدا و کتاب فصل بسیج، نمایشگاه بصیرت، تهاجم فرهنگی و ماهواره و نمایشگاه عکس و خاطرات جبهه و جنگ، در این ایام جهت بازدید عموم برپا خواهد شد.

وی با یادآوری حماسه‌سازی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس افزود: دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از ایثارگران و پیشکسوتان ایثار و شهادت، پخش نماهنگ و اجرای موزیک رزم‌نوازان به‌صورت زنده ازجمله برنامه‌های دیگر این ایام است.

مسؤول فرهنگی اجتماعی سپاه جهرم از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در منطقه خفر با سخنرانی حجت‌الاسلام حدائق خبر داد و بیان کرد: برپایی ایستگاه صلواتی، اجرای صبحگاه مشترک، نورافشانی، شرکت در نماز جمعه و ارسال پیامک با موضوعات مختلف نیز از برنامه‌های این روز است.
جهانگیر افزود: برنامه جشنواره برترین‌های صالحین و افتتاح مجتمع فرهنگی ورزشی امام امیرالمؤمنین(ع) سپاه جهرم با حضور فرمانده سپاه فجر استان فارس سردار دکتر غلامحسین غیب پرور برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی در این ایام با مشارکت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و همچنین حضور بسیجیان همیشه درصحنه شهرستان جهرم برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها