معاون فرماندار گرمی: تجلیل و تکریم از جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس نه فقط در روز جانباز بلکه بعنوان نماد ایثار و قهرمان ملی برای همه زمان‌ها و همه نسل‌ها مورد احترام و تمجید قرار گیرد.
کد خبر: ۸۶۷۹۴۰۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی: طی آئینی با حضور معاون فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرمی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان از جانبازان شبکه بهداشت و درمان تجلیل شد.

در این مراسم که در محل شبکه بهداشت و درمان برگزار شد؛ علی لطفی معاون فرماندار گرمی گفت: تجلیل و تکریم از جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس نه فقط در روز جانباز بلکه بعنوان نماد ایثار و قهرمان ملی برای همه زمان‌ها و همه نسل‌ها مورد احترام و تمجید قرار گیرد.

سرهنگ نوری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرمی نیز در این مراسم گفت: جمهوری اسلامی اگر امروز در دنیا به عنوان یک قدرت جهانی شناخته می‌شود، تنها با ایثارگری و جان فشانی جانبازان به وجود آمده است.

یاسر شاهی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مغان در مراسم تجلیل از جانبازان شبکه بهداشت اظهار کرد: جانبازان خط مقدم دفاع از حقوق ایران و اسلام بودند و شایسته است مورد توجه دستگاه های اجرایی قرار گیرند.

در ادامه با اهداء لوح تقدیر از جانبازان شبکه بهداشت و درمان قدردانی شد.

ارسال نظرات