خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس:

همدلی سپاه و ارتش عامل‌موثر در تقویت کارآمدی نیروهای‌مسلح است

سردار گزنی گفت: سپاه همراه با ارتش تحت فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در جهت رسیدن به اهداف نظام اسلامی و انقلاب اسلامی تلاش می کنند.
کد خبر: ۸۶۷۹۴۲۲
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
همزمان با اعیاد مبارک شعبان و بمنظور گرامیداشت روز پاسدار، امیر سرتیپ علی سامانی فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد و جمعی از مسئولان ارتش در استان فارس با سردار ابوالفضل گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس دیدار نمودند.

سردار گزنی در ابتدای صحبت هایش در این دیدار ضمن خوشآمدگویی به فرمانده ارشد ارتش در فارس، گفت: همراهی، تعامل و همدلی و همکاری دو مجموعۀ سپاه پاسدران و ارتش از روزهای ابتدایی انقلاب اسلامی مسبوق به سابقه بوده و نمونه های آن را در دوران دفاع مقدس بسیار مشاهده نموده ایم.

وی با بیان اینکه همدلی و یِکدل بودن دو مجموعۀ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی عامل موثر در تقویت کارآمدی نیروهای مسلح است، گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی، در دوران دفاع مقدس و همینطور پس از دفاع مقدس تا امروز همکاری نزدیک این دو نهاد ادامه داشته است.

 جانشین فرماندهی سپاه فجر با بیان اینکه تعامل سپاه و ارتش در صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی بسیار کارساز بوده است، گفت: امیدواریم این همکاری و تعامل با وجود فرماندهان مومن و با بصیرت ارتش جمهوری اسلامی و کارکنان آگاه و بیدار دل آن روز به روز گسترش پیدا کند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم عضو ارتش، گفت: حضور مستشاری نیروهای ارتش در عرصه دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) یک برگ درخشان و افتخار آمیز در تاریخ ارتش جمهوری اسلامی است.

سردار گزنی در پایان صحبت هایش با بیان اینکه نیروهای مسلح همواره در راستای ماموریت و رسالت خود در حال حرکت هستند، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه با ارتش جمهموری اسلامی تحت فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در جهت رسیدن به اهداف نظام اسلامی و انقلاب اسلامی تلاش می کنند. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها