خبرهای داغ:
امیر سامانی گفت: نکته مهمی که همواره باید از سوی نیروهای مسلح مورد توجه قرار بگیرد تقویت همکاری و تعامل تحت رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) است.
کد خبر: ۸۶۷۹۴۲۳
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱
همزمان با اعیاد مبارک شعبان و بمنظور گرامیداشت روز پاسدار، امیر سرتیپ علی سامانی فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد و جمعی از مسئولان ارتش در استان فارس با سردار ابوالفضل گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس دیدار نمودند.

امیر سرتیپ علی سامانی در ابتدای صحبت هایش در این دیدار با تبریک اعیاد مبارک ماه شعبان و گرامیداشت روز پاسدار، گفت:  هرچند ارتش و سپاه در ظاهر دو ساختار سازمانی جدا از هم دارند اما از همان روزهای ابتدایی انقلاب اسلامی و به گواه تاریخ در کنار هم بوده اند و هر روز هم که می گذرد این صفا، صمیمیت و اُخوت بیشتر می شود.

وی با بیان اینکه سپاه پاسدارن از برکات انقلاب اسلامی و حافظ انقلاب اسلامی نیز هست، گفت: مجموعه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی از بدو تولد تاکنون وظایفی را که برایش تعریف شده در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بسیار خوب به انجام رسانده است.

فرمانده ارشد ارتش در استان‌ فارس با تاکید بر اینکه دشمنان ملت ایران از ارتباط و تعامل موجود در بین اجزا و سازمان های نظام اسلامی بخصوص بین ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی می هراسند، گفت: یکی از نکات مهمی که همواره باید از سوی نیروهای مسلح مورد توجه قرار بگیرد تقویت همین همکاری و تعامل تحت رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) است.

وی با بیان اینکه ارتش و سپاه همچون دو بالِ رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) هستند، گفت: محبت موجود بین نیروهای ارتش و سپاه مثال زدنی است و دل ها بهم نزدیک هستند، تنها رنگ لباس هامتفاوت است.

امیر سامانی با تشکر از اجرای بسیار خوب یادواره 450 شهید یگان های زرهی استان فارس از سوی سپاه، گفت: زحمات بسیاری برای سازماندهی این یادواره کشیده شد و به شکل بسیار خوبی هم اجرا شد، مهمانان ارتشی در این مراسم از نحوه اجرا بسیار خرسند بودند.

وی با بیان اینکه خدا را بخاطر وجود صمیمیت و همدلی بین این دو نیروی الهی شاکریم و به آن افتخار می کنیم، گفت:  امیدواریم بتوانیم در کنار برادران مومن، صدیق، دلسوز و متعهد سپاه در خط نظام و رهبری توفیق خدمت داشته باشیم.

فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد در پایان صحبت هایش با تبریک پیشاپیش فرارسیدن نیمه شعبان سالروز میلاد امام زمان (عج)، گفت: سردار غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس از چهره های درخشان در استان فارس و کشور می باشد، سلام مرا به ایشان برسانید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها