خبرهای داغ:
مراسم اردیبهشت تئاتر ایران در اهواز امروز 29 اردیبهشت 95 در مرکز روانشناختی بوستان اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۹۴۳۵
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ـ منطقه خوزستان ـ همایون قنواتی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در این مراسم گفت: خوشحالم که این مراسم در این فضا برگزار می‌شود چون اگر این جانبازان نبودند و جانفشانی نمی‌کردند ما امروز نمی‌توانستیم در کمال امنیت و آرامش زندگی کنیم.

وی افزود: جانبازان از تمام جان و مال و هستی خودشان گذشتند. بنابراین باید با به کار بردن تمام توان و تمام جنبه‌های هنری این رشادت‌ها را برای توسعه فرهنگ نشان دهیم.

قنواتی بیان کرد: امروز روز تقدیر از کسانی است که برای ما، برای مملکت و برای توسعه کشور فعالیت و تلاش کردند. از تمام کسانی که علی‌رغم تمام مشکلات برای نشاط و سرگرمی مردم و بالا بردن سطح آگاهی مردم و روایت قصه‌های ناگفته گوشه و کنار این مرز و بوم کار کردند تشکر می‌کنم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به روز جهانی تئاتر ادامه داد: همچنین امیدوارم سال آینده تئاتری سال خوبی برای ما و برای تئاتر ما باشد.

به گزارش ایسنای خوزستان، در قسمتی از این مراسم نمایشی به مناسبت روز جهانی تئاتر با هنرمندی کوروش عالی‌محمودی اجرا شد و در ادامه با اهدای لوح سپاس از پیشکسوتان تئاتر، هنرمندان تئاتر و رسانه‌های استان تقدیر به عمل آمد. در پایان هم گروه موسیقی جنوبی در محوطه مرکز روانشناختی بوستان اهواز به اجرای موسیقی پرداختند.

در این مراسم از هنرمندان تئاتر اهواز مانند قاسم مالکی (پیشکسوت تئاتر و جانبار هشت سال دفاع مقدس)، وحید فقیهی، کوروش عالی‌محمودی، مهرداد بهراد (سرپرست انجمن هنرهای نمایشی اهواز)، آرش ساربان، علی بناییان، ندا عزیزیه و... تجلیل شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها