رئیس دانشگاه یاسوج مطرح کرد:

مشارکت دانشگاه یاسوج در برگزاری همایش ملی آیت الله

رئیس دانشگاه یاسوج با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه و با کیفیت همایش ملی مرحوم آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی از همکاری معاونت فرهنگی وزارت علوم در برگزاری این همایش ملی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۹۴۵۵
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲

محمودرضا رحیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات بزرگی که مرحوم آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی نسبت به اسلام و انقلاب و همچنین استان کهگیلویه و بویراحمد داشتند، اظهار کرد: به همین دلیل وظیفه داریم که با برگزاری همایش‌ها و سمینارها و برنامه‌های فرهنگی یاد و خاطره آن مجاهد انقلابی را گرامی بداریم.

وی با اشاره به ویژگی‌ها و شخصیت علمی آن عالم ربانی افزود: یکی از ابعاد بسیار مهم شخصیتی آن عالم مجاهد در زمینه مجاهدت‌های علمی است که توانست به تربیت چهره‌های علمی در حوزه‌های علمیه بپردازد.

رئیس دانشگاه یاسوج از برگزاری همایش ملی آیت‌الله ملک‌حسینی به عنوان اقدامی بزرگ برای تجلیل از مفاخر ملی استان یاد کرد و گفت: دانشگاه یاسوج آمادگی پذیرش کمیته‌های اجرایی و علمی این همایش ملی را دارد.

رحیمی در بخش دیگری از اظهارت خود با اشاره به عزم معاونت فرهنگی وزارت علوم برای همکاری در این همایش اظهار کرد: دانشگاه یاسوج به سهم خود آمادگی برای برگزاری این همایش را دارد.

ارسال نظرات