مدیرعامل بزرگترین مجتمع تفریحی، ورزشی و اقامتی جنوب کشور با انتقاد از سخنان روز گذشته محمود باقری در مراسم افتتاحیه این همایش گفت: مسؤولان به جای قرار گرفتن در پشت تریبون و ارائه آمار غیر واقعی به مردم و رسانه‌ها در تلاش برای توسعه این بخش مهم باشند.
کد خبر: ۸۶۷۹۴۶۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷

دومین همایش ملی گردشگری و توسعه پایدار و اولین همایش علمی یاسوج در حالی در دانشگاه آزاد واحد یاسوج به کار خود پایان داد که همانند مراسم افتتاحیه با استقبالی خوبی از سوی مردم، مدیران و مسؤولان مواجه نشد.

از سوی دیگر دومین همایش ملی گردشگری و توسعه پایدار که انتظار می‌رفت به شکل ملی برگزار شد، بیشتر حال و هوای یک مراسم و همایش شهرستانی را داشت و تنها کارکنان شهرداری، کارکنان میراث فرهنگی، اصحاب رسانه و برخی از دانشجویان دانشگاه آزاد حضور داشتند و کمتر به همایشی ملی شبیه بود.

در ابتدای این نشست لهراسب باقری مدیرعامل بزرگترین مجتمع تفریحی، ورزشی و اقامتی جنوب کشور با انتقاد از سخنان روز گذشته محمود باقری در مراسم افتتاحیه این همایش گفت: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان روز گذشته به مشکلات استان و شهر یاسوج در اسکان مسافران و گردشگران اشاره کرد، این در حالی که است که بزرگترین مجتمع تفریحی، ورزشی و اقامتی جنوب کشور در متراژ 10 هزار متر مربع در حال احداث است.

وی اضافه کرد: مسؤولان گردشگری در حالی از ساخت هتل و هتل آپارتمان با استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی خبر می‌هند که دولت در وضعیت بد مالی و اعتباری قرار دارد.

این سرمایه‌گذار بخش خصوصی از ارائه آمار غیرواقعی گردشگری توسط مسؤولان مربوطه انتقاد کرد و افزود: مسؤولان به جای قرار گرفتن در پشت تریبون و ارائه آمار غیر واقعی به مردم و رسانه‌ها در تلاش برای توسعه این بخش مهم باشند.

ارسال نظرات