سردار ترابی، گفت: پیشکسوتان گنجینه ای از تجارب هستند.
کد خبر: ۸۶۷۹۴۷۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، شب گذشته در جمع پیشکسوتان سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، ضمن گرامی داشت اعیاد شعبانیه و یاد و خاطره شهدا، استفاده از تجارب پیشکسوتان را فرصتی مغتنم در ارائه روشی واحد و یکپارچه برای پیشبرد اهداف سازمانی عنوان کرد.

وی، عنوان کرد: ما باید برای نسل جوان از تجارب پیشکسوتان استفاده کنیم تا راه برای نسل جدید باز شود زیرا آن‌ها گنجینه های ما در آینده هستند.

وی، تصریح کرد: پیشکسوتان ذخائر گرانبهایی هستند که استفاده از تجربیاتشان می تواند همانند چراغ روشنی فراروی جوانان و مسوولان برای توسعه و پیشرفت قرار گیرد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که بهاء دادن و تجلیل از پیشکسوتان سبب ایجاد انگیزه در جوانان می‌شود، گفت: این مسئله برای جوان تر های ما روحیه مضاعفی ایجاد می‌کند که بدانند کسی هست که بعدها قدردان زحمات آنان باشد.

سردار ترابی، اضافه شد: تجربه چراغ راه آینده است و استفاده کارکنان جوان از تجارب پیشکسوتان عامل موفقیت و پیشرفت در فعالیتهای آنان خواهد بود، تمام سعی ما این است که با ایجاد رابطه نزدیک بین نسل جوان و نسل گذشته زمینه استفاده جوانان از تجربیات بزرگان را فراهم کنیم.

وی خطاب به پیشکشوتان، با بیان اینکه بهره گیری از تجربه های گران‌بهای شما عامل موفقیت و پیشرفت جوانان خواهد بود، یادآور شد: پیشکسوتان عرصه ایثار و شهامت باید تجربیات عملی خویش را به نسل جدید کشور انتقال بدهند تا این نسل با بهره‌گیری از این به سطح بالایی از توانمندی علمی و تجربی دست پیدا کند.

ارسال نظرات