فرمانده لشگر عملیاتی 25 کربلا:

امروز مدافعان‌حرم دشمن را در منطقه زمین‌گیر کردند/ آمریکا در خلیج‌فارس هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

فرمانده لشگر عملیاتی 25 کربلا گفت: تکفیری‌ها در حقیقت عروسک‌های استکبار جهانی هستند و در برابر ایران عددی نیستند.
کد خبر: ۸۶۷۹۴۸۴
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲




خبرگزاری بسیج مازندران، سردار حمیدرضا رستمیان در مراسم تجلیل از شهدای مدافع حرم و بسیجیان گردان امام‌حسین(ع) چالوس اظهار کرد: در برهه‌ای از زمان تهدیدهای نظامی در نزدیکی ما اتفاق می‌افتاد، اما به برکت خون شهدا همه این خطرات پشت سر گذاشته شد و امروز در امنیت کامل هستیم.

وی به دلایل امنیت موجود در کشور اشاره کرد و افزود: اصلی‌ترین عامل ایجاد چنین امنیتی، وجود مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار اصلی جامعه و نیز وجود ملتی آماده و پابه‌رکاب است.

فرمانده لشگر عملیاتی 25 کربلا با بیان اینکه ایران در سال‌های اخیر به اقتدار بالایی در منطقه دست یافته است، تصریح کرد: امروز در نزدیکی مرزهای فلسطین اشغالی، ایران در منطقه خاورمیانه میدان‌داری می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: دشمن در پی این است که با پیاده کردن طرح اسرائیلی از نیل تا فرات، ناامنی را به مرکز مقاومت یعنی ایران انتقال دهد، اما با وجود مدافعان‌حرم در وسط میدان، پنج سال است که دشمن زمین‌گیر است.

وی با بیان اینکه همه ملت مدیون شهدای مدافع‌حرم هستند، گفت: تکفیری‌ها در حقیقت عروسک‌های استکبار جهانی هستند و در برابر ایران عددی نیستند.

سردار رستمیان ضمن یادآوری رشادت‌های رزمندگان مازندرانی در دوران دفاع‌مقدس افزود: امروز نیز 14 ساعت مقاومت در خان طومان یادآور اقتدار لشگر 25 کربلا است که حتی دشمن را هم به اعتراف وا داشته است.

وی در پایان با بیان اینکه کینه دشمنان ما به جنگ‌جمل باز می‌گردد، اما اراده شیعه از همه اینها بالاتر است، گفت: قدرت بازدارندگی، اصل مهمی در حفظ امنیت است و با آمادگی نیروهای ما، با وجود حضور چندساله آمریکا در خلیج‌فارس هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار