به مناسبت سالروز فتح خرمشهر و هفته مقاومت، ایثار و پیروزی، یادواره شهید سید ابوالقاسم هاشمی در شهر باباحیدر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۷۹۴۹۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگان شهرستان فارسان از برگزاری یادواره شهید سید ابوالقاسم هاشمی با عنوان«آبروی محله» خبر داد.

خدامراد حیدری با اعلام این خبر، شهدا را مظهر خوبی ها و مایه اعتبار و افتخاری برای اهل محل دانست و گفت: آنها طراوت و شادابی را برای همگان به ارمغان آورده اند، لذا وظیفه ما و روحیه مسئولانه اقتضا می كند تا راه و آرمان مقدسشان را دنبال كنیم و اقتدار و افتخار آفرینی را یاد بگیریم.

وی اظهار داشت: یادواره شهدای محله گرامیداشت یاد و خاطره پاسدار رشید اسلام سید ابوالقاسم هاشمی بابا حیدری روز چهارشنبه مورخ پنجم خرداد ۱۳۹۵ همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد بهشت شهر بابا حیدر ( مسجد محله سكونت این شهید ) برگزار می گردد.

لازم به ذكر است: شهید سید ابوالقاسم هاشمی متولد۱۳۴۴ با تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ به خیل سبز پوشان سپاه پیوست و سرانجام در تاریخ دوم فروردین 61 در عملیات فتح المبین ردای سرخ شهادت را به تن کرد و به فیض عظمای شهادت نائل گردید.

ارسال نظرات