میرجلیلی: بسیجیان خواهر و برادر باید حضور پررنگی در تیم های ملی داشته باشند

جانشین سازمان ورزش بسیج در دوره آموزشی مدیریت ورزش خواهران گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بسجیان خواهر و بردار باید حضور پررنگی در تیم های ملی داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۷۹۵۰۹
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، دوره آموزشی مدیریت راهبردی مدیران خواهر مراکز تربیت بدنی سپاه های استانی که با مشارکت مدیریت آموزش و مدیریت ورزش خواهران از دیروز در تهران آغاز شده بود، امروز به پایان می رسد. در این دوره آموزشی 2 روزه، خواهران طرح هایی در خصوص نحوه استفاده بهینه خواهران از اماکن ورزشی و ارتقاء سطح آمادگی جسمانی در گردان های کوثر ارائه کردند.

در آئین افتتاحیه این دوره آموزشی، مهدی میرجلیلی جانشین سازمان ورزش بسیج با اشاره به اینکه در هر سازمانی، نیروی انسانی مهم ترین رکن توسعه و پیشرفت است، افزود: امیدواریم که در سال 95 با یک رویکرد تحولی، بتوانیم گام مهمی را در تحقق اهداف بسیج در ورزش خواهران برداریم.

میر جلیلی اظهار داشت: در چنین دوره های آموزشی، با نظر خواهی و ایده پردازی باید برنامه ها را به صورت بومی تحلیل کنیم و خواهران باید در این دوره آموزشی الگوهای بومی را جهت اجرا به ما ارائه نمایند.

جانشین سازمان ورزش در ادامه افزود: با توجه به تاکیدات مقام عظمای ولایت و فرماندهی کل قوا، بسیجیان خواهر و برادر باید در تیم های ملی حضور پررنگی داشته باشند و در این راه باید تلاش شود.

وی در ادامه با بیان اینکه باید از ظرفیت سایر بخش ها مانند بسیج دانش آموزی و بسیج دانشجویی نیز با در نظر گرفتن شرایط موجود استفاده کنیم، خاطر نشان کرد: در توسعه ورزش دانش آموزی با امضای تفاهم نامه ای که با جناب آقای دکتر مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش در سال گذشته انجام شد، توانسته ایم در بسیج گام مهمی را در تحقق توسعه ورزش دانش آموزی برداریم.

محمد رضا فارسیان مدیر آموزش سازمان ورزش بسیج هم در آئین افتتاحیه دوره آموزشی مدیریت خواهران با اشاره به رویکرد آموزشی سازمان ورزش بسیج در برنامه پنج ساله ششم، گفت: باید خواهران جهت ارتقاء سهم و جایگاه خود برای عملیاتی کردن مطالبات مقام معظم رهبری در ورزش تلاش کنند و در این مسیر بالا بردن توان آموزشی می تواند سهم بسزایی در این موضوع داشته باشد. مدیریت آموزش هم آمادگی هر گونه همکاری را برای افزایش بهره وری در این زمینه دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار