بازوبند پهلوان برتر بسیج در سال 94 دوشنبه آینده همزمان با سالروز فتح خرمشهر بر بازوی آرش مردانی بسته می شود.
کد خبر: ۸۶۷۹۵۱۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج ، نورالله هدایتی رئیس انجمن پهلوانی و زورخانه ای بسیج گفت: مسابقات پهلوانی و زورخانه ای بسیج در سال گذشته به میزبانی استان چهارومحال بختیاری برگزار شد و پهلوان آرش مردانی توانست با غلبه بر حریفانش به عنوان پهلوان برتر بسیج در سال 94 را کسب کند.

هدایتی افزود: به همین منظور روز دوشنبه سوم خرداد ماه در سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر در طی مراسمی با حضور فرماندهان بسیج و مسئولان سازمان ورزش بسیج، بازوبند پهلوانی سال 94 بسیج بر بازوی پهلوان آرش مردانی بسته خواهد شد. پهلوان مردانی، پهلوان سه سال کشور بوده است و آخرین بار نیز مقام معظم رهبری بازوبند پهلوانی را بر بازوی ایشان بسته است.

نائب رئیس سابق فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه ای اظهار داشت: این مراسم در زورخانه پهلوان شهید سعید طوقانی برگزار می شود.

هدایتی در ادامه با اشاره به برنامه های انجمن پهلوانی و زورخانه ای بسیج گفت: سازمان ورزش بسیج با توجه به تاکیدات فرماندهی کل قوا برای رشد و توسعه ورزش های پهلوانی، نگاه ویژه ای به این ورزش ملی و دینی دارد و توسعه ورزش های پهلوانی جزو اولویت های بسیج به شمار می رود.
ارسال نظرات