فرماندار رشتخوار وابستگی شدید به نفت، طولانی بودن پروسه صدور مجوزها، عدم ثبات قوانین موجود در حوزه‌ اقتصادی و نبود امنیت و سود سرمایه گذاری در کشور را ز دلایل عمده عدم رشد اقتصادی دانست.
کد خبر: ۸۶۷۹۵۳۵
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، خالقداد عرب در جلسه شورای اداری شهرستان ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و همچنین تبریک فرا رسیدن میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج)، با اشاره به شعار سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اظهار داشت: امروزه از جمله دلایل وضعیت نامناسب اقتصادی کشور و دلایل عدم رشد اقتصادی مناسب می توان به وابستگی شدید به نفت، طولانی بودن پروسه صدور مجوزها، عدم ثبات قوانین موجود در حوزه‌ اقتصادی و نبود امنیت و سود سرمایه گذاری در کشور اشاره کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشتخوار از سفر استاندار خراسان رضوی به بخش جنگل این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم با سفر استاندار بتوانیم گامی مؤثر در جهت توسعه شهرستان برداریم.

وی عملکرد دستگاه ها در شهرستان در سال ۹۴ را مثبت ارزیابی کرد و اذعان داشت: رمز پیشرفت و خدمت بی منت، وحدت و همدلی است.

وی عرصه خدمت‌گزاری را معامله با خدا توصیف کرد و بیان داشت: هر اقدامی که منجر به کمک به مردم و خدمت به جامعه شود، مقبول درگاه خداوند متعال قرار می‌گیرد.

خالقداد عرب وقت گذاشتن برای مردم و منظم بودن را از مدیران در تمامی دستگاه ها و ادارات شهرستان خواستار شد و بیان کرد: دستگاه های خدمت رسان، در سال ۹۵ بررسی را در زمینه کم کردن تردد مردم به ادارات و بالا بردن رضایتمندی آنان انجام دهند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آنچه مسئولین در شهرستان باید دنبال کنند این است که پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های منطقه را شناسایی و برای شکوفایی این ظرفیت ها و طرح ها نیز برنامه هایی داشته باشند و برای رفع مشکلات با برنامه ریزی مناسب و واقع نگری و تلاش مضاعف اقدام نمایند که آینده نیز متعلق به کسانی است که با وحدت و پشتکار به انجام امور می‌پردازند.

فرماندار رشتخوار در پایان از زحمات و خدمات تمامی مجموعه ادارات، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و… شهرستان در راستای خدمت رسانی مطلوب به مردم شریف شهرستان، قدردانی کرد و افزود: حضور به موقع در جلسات شورای اداری و سایر نشست ها توسط مسوولان مورد توجه و دقت قرار گیرد تا زمینه اجرای دقیق و به موقع امور فراهم گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها