مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکید کرد

تسهیل ارتباط مردم با روابط عمومی ها بصورت همه جانبه

باید ارتباط اقشار مختلف مردم از طریق روابط عمومی‌ها به صورت همه‌جانبه تسهیل شود و فضای گفتمان در جامعه به منظور شفاف‌سازی اذهان عمومی فراهم شود که در این زمینه باید مسئولان فرهنگی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۷۹۵۳۷
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سیدناصر اسحاقی در نخستین سمپوزیوم روابط عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تمهیدات لازم را برای برگزاری کارگاه‌ها و میزگردهای روابط عمومی انجام داده و از برگزاری چنین کارگاه‌هایی در اردبیل حمایت‌ می‌کند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها و روابط عمومی نماینده افکار عمومی بوده سوژه‌ها و انتظارات مردم را به طور اساسی تحلیل و به چالش می‌کشانند، بیان کرد: این امر یک رسالت بسیار خطیر بوده و باید در این زمینه روابط عمومی‌ها و خبرنگاران اصول حرفه‌ای را مبنای کار خود قرار دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: باید ارتباط اقشار مختلف مردم از طریق روابط عمومی‌ها به صورت همه‌جانبه تسهیل شود و فضای گفتمان در جامعه به منظور شفاف‌سازی اذهان عمومی فراهم شود که در این زمینه باید مسئولان فرهنگی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

اسحاقی با بیان اینکه امروزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی یک علم پیشرفته در دنیاست افزود: باید روابط عمومی‌ها هم متناسب با پیشرفت این علم در دنیا عمل کنند و نسبت به آموزش تخصصی در این زمینه اقدام کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار