فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حمزه سید الشهداء(ع) مشهد:

پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری مهمترین انتظار بسیج از مسئولان کشور است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حمزه سید الشهداء(ع) مشهد پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری را مهمترین انتظار بسیج از مسئولان کشور دانست.
کد خبر: ۸۶۷۹۵۵۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار عطا محمد احمدی در اولین گردهمایی فرماندهان بسیج ادارات مشهد مقدس که به میزبانی پایگاه بسیج سازمان عمران و توسعه حریم حرم و اماکن متبرکه آستان قدس رضوی در رواق کوثر حرم مطهر حضرت رضا(ع) برگزار شد، بسیج را عنصری مردم نهاد خواند که دلسوز کشور و مطیع ولایت است.

وی پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری را مهمترین انتظار بسیج از مسئولان کشور دانست و اظهار کرد: با اندکی تامل بر نام‌هایی که معظم له در طی دو دهه اخیر بر روی سال‌ها گذاشتند، درمی‌یابیم که نگاه اقتصادی و توجه به خودکفایی ملی در بیشتر این نام گذاری‌ها وجود داشته است، اما متاسفانه غفلت‌ برخی مسئولان نسبت به این هشدارها، باعث شده امروز کشور با معضلات اقتصادی روبه‌رو شود که گاهی حتی اقتدار نظام به خاطر این معضلات به چالش کشیده شده است.

وی با تاکید بر اینکه بسیج همواره مطیع منویات مقام معظم رهبری بوده و خود را موظف به اجرا و پیگیری مطالبات ایشان می‌داند، به بیانات معظم له در رابطه با تحقق امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره و عنوان کرد: بسیج از هیچ تلاشی در راستای گسترش فریضه امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه و ترویج سبک زندگی اسلامی کوتاهی نخواهد کرد و تحقق این امر از جمله برنامه‌های اصلی بسیج ادارات در سال 95 است.

احمدی به فرماندهان بسیج ادارات توصیه کرد با استفاده از خلاقیت و کار جمعی، راهکارهای جدید و نظام‌مندی را برای اصلاح معضلات فرهنگی در پیش گیرند و از اقدامات مقطعی و بی‌برنامه بپرهیزند، که راه به جایی نخواهد برد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حمزه سید الشهداء(ع) ابراز کرد: بسیجی بودن یعنی در مسیر شهدا حرکت کردن و این امر در کنار افتخاراتی که دارد، وظیفه‌ای خطیر و دشوار بر دوش بسیجیان می‌گذارد که توجه به آن بسیار حائز اهمیت است.

گفتنی است؛ اولین گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات، با هدف ابلاغ سیاست‌ها و برنامه‌های بسیج ادارات در سال 95، تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و ارائه راهکارهای عملی به منظور ارتقای کیفیت فعالیت‌های فرهنگی پایگاه‌های بسیج ادارات، به میزبانی پایگاه بسیج سازمان عمران و توسعه حریم حرم و اماکن متبرکه آستان قدس رضوی در بارگاه منور امام علی بن موسی الرضا(ع) برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها