خبرهای داغ:
حجت الاسلام اسماعیل شریعت نژاد مطرح کرد؛
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) گفت: پاسداران نمونه بارز ومصداق روشن حزب الله است که در حفظ دین خدا قدم بر می دارند.
کد خبر: ۸۶۷۹۵۵۹
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام اسماعیل شریعت نژاد ضمن تبرک اعیاد شعبانیه افزود: پاسداران هم حافظ و نگهبان و هم انتشار دهنده دین خدا هستند وخداوند این تاج را برسر هر کسی ننهاده است، چون کسانی را انتخاب می کند که از حریمش دفاع کند. پس این افتخار بزرگ سهم مردان بزرگ و مقاوم خواهد بود.

شریعت نژاد اظهار کرد: پاسداران در پرتو اطاعت محض از ولایت چون کوه استوار و مقاوم هستند و بصیرت بالایی دارند و مصداق احسن آن حضرت ابوالفضل(ع) می باشد چرا که همیشه نگاهش به برادر نگاهی ولایی بود و همیشه تابع امام زمان خود بود و پاسداران این گونه در اقیانوس محبت و ولایت غوطه ورند.

شریعت نژاد در ادامه تاکید کرد: دست هیچ کسی به روح بلند این بزرگ مردان نخواهد رسید و پاسداران عاشقانه با پشتوانه منطق و عقل برای احیای دین خدا در هر شرایطی جان فشانی خواهند کرد زمان و مکان نمی شناسد زمانی چون 8سال دفاع مقدس وحالا هم در دفاع از حریم اهل بیت در سوریه می در خشند.

شریعت نژاد تصریح کرد: اگر پاسدارن در مسیر خود تنهای تنها بمانند زیر پرچم ولایت و قرآن هرگز سستی و تردید در خود راه نمی دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها