در همایش یادیاران که صبح امروز برگزار شد، ضمن صدور بیانیه ای با امضا طوماری اقدامات فتنه فائزه هاشمی را محکوم کردند و از رئیس قوه قضاییه خواستار برخورد و اشد مجازات برای وی شدند.
کد خبر: ۸۶۷۹۵۷۹
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ همایش یادیاران صبح امروز در حسنیی عاشقان ثارالله کرج با حضور سردار علی فضلی جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین، سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه استان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رزمندگان، آزادگان، جانبازان، بسیجیان و خانواده های شهدا برگزار شد.

در این مراسم، ضمن صدور بیانیه ای با امضا طوماری اقدامات فتنه فائزه هاشمی را محکوم کردند و از رئیس قوه قضاییه خواستار برخورد و اشد مجازات برای نامبرده شدند.

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:


بسمه تعالی
" و الذین کفروا بعضهم اولیاء بعض و الا تفعلوه تکن فتنة فی الارض و فساد کبیر  (سوره انفال /آیه 73) "
امام خمینی ره : بهائیت با سازمان خود در ایران به جاسوسی برای اسرائیل یعنی بزرگترین دشمن مسلمانان در منطقه مشغول بوده و در اساس برای شکستن مذهب شیعه و روحانیت به وجود آمده ...
امام خامنه ای : همه مومنین باید با حیله ها و مفاسد فرقه گمراه بهائیت مقابله نموده و از انحراف و پیوستن دیگران به آن جلوگیری کنند
 ریاست محترم قوه قضائیه
باسلام و احترام
از آنجا  که فائزه هاشمی با بهره مندی از انتساب خود به خانواده ریاست مجمع تشخیص مصلحت بارها اقداماتی خلاف مصالح نظام مقدس اسلامی ایران و بلکه اسلام عزیز انجام داده و فتنه گری و دفاع از جریانات ضد انقلاب را عملا به اثبات رسانده است ، و با توجه به اقدام اخیر ایشان در دیدار با اعضای فعال ،  ضد انقلاب و محکوم فرقه ضاله و منحط بهائیت و سخنان هتاکانه و مملو از جسارت ایشان در اصرار بر عمل شنیع خودکه از آن جز خیانت و سرسپردگی استکبار استشمام نمیشود ، رزمند گان ، ایثارگران ، جانبازان و بسیجیان استان البرز مانند عموم آحاد ملت شریف ایران اسلامی ، ضمن ابراز تاسف و تالم از این عمل ضد دینی و ضد انقلابی ، در خواست برخورد جدی و اشد مجازات با نامبرده را دارند .
بدیهی است امت حزب الله در صورت مشاهده ی عدم  برخورد مناسب با نامبرده ، بر اساس بند " م " وصیت نامه الهی سیاسی امام (ره) بصورت خود جوش و انقلابی برخوردی سخت و شدید با ایشان خواهد نمود .




ارسال نظرات