خبرهای داغ:
نوبخت:

گلستان میتواند در عرصه کشاوزی و صنعت بر روی حمایت دولت حساب کند/ 2000 طرح نیم تمام در کشور وجود دارد

نوبخت گفت: گلستان چه در عرصه کشاورزی و چه در بخش صنعت میتواند بر روی کمک دولت حساب کند.
کد خبر: ۸۶۷۹۶۰۹
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
 به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان نوبخت در شورای اداری گلستان با بیان اینکه حضور مسئولان در شورای اداری فرصت های جدیدی را فراهم میکند، گفت: مطالبی که در شورای اداری مطرح شد مسائلی بود که به عنوان مسئول برنامه ریزی باید از انها مطلع میشدم.
معاون ریس جمهور ابراز داشت: تسهیل ارمان های دولت از سوی استاندار گلستان از موضوعاتی است که ما در گلستان خواستار هستیم.
نوبخت خاطر نشان کرد: در طی 70 سال گذشته که کار برنامه ریزی در کشور صورت گرفته و برنامه مختلفی تدوین شد برای این بود که رشد برای کشور متصور شود.
وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در اغاز کار با زنجیر سخت تحریم رو به رو بود، گفت: نخستین مطالبه مردم از دولت برداشته شدن این زنجیر تحریم بود و یادتان هست که در طی سه سال گذشته چه مشقت هایی با همفکری رهبری و همت قوا سه گانه تحمل شد تا این مهم اتفاق بیفتد. معاون ریس جمهور ادامه داد: برجام نخستین انتظاری بود که ملت از دولت درخواست داشت و ما اماده هستیم که از ظرفیت برجام بهره برداری کنیم.
نوبخت با اشاره به اینکه تولید ملی امروز مورد توجه ما است، افزود: ما باید با تولید ملی ظرفیت و فرصت های جهانی به وجود بیاوریم و این یکی از بندهای متصور در سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
وی بهبود روابط بین کشورها را جز بندهای اقتصاد مقاومتی دانست و یاداور شد: عده ای از این روابط به گونه ای یاد میکنند که این روابط یک انحراف در کشور است.

نوبخت با بیان اینکه 3 میلیارد و 18 میلیون دلار از 41 طرح سرمایه گذاری مستقیم بعد برجام اتفاق افتاده است. و 16هزار میلیارد تومان تسهیلات با 800 میلیارد تومان یارانه برای فعال کردن صنایع امسال در نظر گرفتیم، افزود: با خرید تضمینی گندم در جهت حمایت از کشاورزان زمینه صادرات گندم را فراهم  نمودیم.
گفتنی است نوبخت حمایت از مردم را وظیفه دولت دانست و خاطرنشان کرد: استان گلستان در عرصه کشاورزی و صنعت میتواند بر حمایت دولت حساب کند. وی با بیان اینکه 2 هزار طرح نیم تمام در کشور وجود دارد، افزود: برای راه اندازی این طرح ها 500 هزار میلیارد تومان سرمایه نیاز دارد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار