امام جمعه بخش بهمن در جمع جوانان :

امروز دشمن در صدد است جوانان ما را بی انگیزه و بی نشاط کند / تلاش، تحرک و نشاط از ویژگی های جوان است

حجت الاسلام علیزاده در جمع جوانان گفت: امروز دشمن در صدد است جوانان ما را بی انگیزه و بی نشاط کند لذا در اتاق فکرهای خود دائما برای جوانان ما نقشه می کشند.
کد خبر: ۸۶۷۹۷۰۴
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، همزمان با ولادت علی اکبر(ع) مراسم تکریم و معارفه بسیج هنرمندان و بسیج ورزشکاران مهردشت به همت حوزه مقاومت حضرت امام خمینی(ره) و پایگاههای مقاومت برگزار شد.

امام جمعه بخش بهمن در جمع جوانان گفت: امروز دشمن در صدد است جوانان ما را بی انگیزه و بی نشاط کند لذا در اتاق فکرهای خود دائما برای جوانان ما نقشه می کشند.

وی پرهیزکاری و رعایت تقوا را یکی از مهم ترین یویژگی جوان برشمرد و افزود:تقوا یعنی وقتی تنها هستی بدانی خدا هست؛ تقوا یعنی وقتی با نامحرم هستی مواظب باشی، وقتی در اینترنت هستی مراقب باشی، زمانی که گوشی موبایل در دستت هست مواظبت کنی چون که طبق روایت رسول اکرم (ص) "خداوند به وجود جوان عبادت پیشه و با تقوا به فرشتگان می نازد و مباهات می کند".

حجت الاسلام علیزاده کوشش؛ تلاش، تحرک و نشاط دیگر ویژگی های جوان است به این معنی که جوان نباید کسل و تنبل باشد بلکه باید با نشاط باشد.

امام جمعه بخش بهمن خاطر نشان کرد : جوان باید جسارت و جرأت داشته باشد آنهم جرأت مثبت مثل شهدا که اکثرا جوان بودند اما با جرأت نارنجک می بستند و زیر تانک دشمن می رفتند.

وی با بیان اینکه دشمن با شبکه های ماهواره ای و بعضی برنامه ضد فرهنگی تلاش می کند غیرت وعفت را از مردم مخصوصاً جوانان بگیرد افزود:سومین ویژگی جوان رعایت عفت و غیرت است که جوانان باید آن را حفظ کنند.

علیزاده در ادامه ضمن تشکرو قدردانی از بسیج هنرمندان شهرستان گفت: نیاز به یک تحول عظیم در بحث هنر شهرستان داریم.

وی اجرای برنامه هایی مثل کنسرت های ضد فرهنگی و اسلامی را بی هنری دانست که موجب نارضایتی انسانها می شود.

در پایان مراسم تکریم و معارفه ی بسیج هنرمندان و بسیج ورزشکاران انجام شد.

ارسال نظرات