مسول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ساوه در گفت‌وگو با بسیج؛

روحیه استکبار ستیزی در گرامیداشت روز سوم خرداد تقویت شود

مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساوه گفت: سوم خرداد یکی از روزهای به یادماندنی و فراموش نشدنی برای نسل امروز و نسل‌های آینده است که با توجه به ترفندهای استکبار برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بایستی در این روز به تقویت روحیه استکبار ستیزی بیش از پیش پرداخته شود.
کد خبر: ۸۶۷۹۷۱۳
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹

حجت‌الاسلام محمدصادق شعبانپور در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، با اشاره به سالروز سوم خردادماه و آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: زمانی که صفحات تاریخ را ورق زنیم در اوائل خرداد با طلوع سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر، حس قشنگ دفاع، مقاومت، ایستادگی، شهادت و شهامت با مفاهیم بلند و جامع در قالب ارزش‌های اسلامی معنا می‌شود.

وی افزود: جهان اسلام، به ویژه ملت ایران اسلامی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی زیاده خواهی‌های دشمن را با تمام وجود حس کردند و با شنیدن پیام اسلام در مقابل ظلم و جور دشمنان ایستادند، در دوران تاریخ پر افتخار کشور سوم خرداد برگ زرینی دیگر در تاریخ کشور محسوب می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ساوه تصریح کرد: رشادت‌های رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس به ویژه در بحث آزادسازی خرمشهر باید برای جوانان تبیین و خاطرات آن روزها یادآوری شود که ملت ایران با دست خالی و تنها با قدرت اتکا به ایمان توانستند در مقابل دشمن بایستند ئ به پیروزی دست پیدا کنند.

حجت‌الاسلام شعبانپور با اشاره به دشمنی استکبار با ملت ایران گفت: استکبار هنوز هم دست از طمع برنداشته بلکه جری‌تر و مصمم‌تر است تا ضربه خود را به نظام اسلامی وارد کند که برای مقابله عقل سلیم حکم می‌کند بر اراده، ایمان، روحیه انقلابی و مقاومت استوار باشیم و نشان دهیم که نه کبر و غرور به خاطر پیروزی‌ها بر ما عارض شد و نه تجملات و وعد‌ه‌های دنیوی اراده ما را متزلزل و سست کرده است.

وی افزود: تا زمانیکه جان در بدن داریم و در حکومت اسلامی زندگی می‌کنیم در هر کجای دنیا که باشیم با اعتقاد به اسلام و حرکت در مسیر انقلاب اسلامی تا ظهور منجی عالم بشریت گوش به فرمان نائب برحقشان امام خامنه‌ای هستیم، راه و هدف ما همان راهی است که امام راحل و شهدا برای ما ترسیم کردند راهی که رزمندگان در آن گام نهادند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات