دانشجوی دانشگاه اراک:

پل شهادت اصلی‌ترین وسیله رسیدن به معبود است

دانشجوی دانشگاه اراک گفت: پل شهادت اصلی‌ترین وسیله رسیدن به معبود و شهیدان مردانی بودند که صدق در وفا داشتند.
کد خبر: ۸۶۷۹۷۱۴
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰

مهسا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، در پاسخ به چرایی حضور خود در این مراسم معنوی اظهار داشت: برای اولین بار است که در مراسم شبی با شهید حضور پیدا می‌کنم دلم می‌خواست حسی را عده‌ای از آن صحبت می‌کنند را درک کنم الان هم خدا را شاکرم که توفیق پیدا کردم در این مراسم شرکت کنم.

وی افزود: من شهید "علیرضا بابایی" را نمی‌شناختم الان هم تنها شنیده‌ام که مسئول خوابگاه دانشجویان پسر بوده و داوطلبانه راهی دفاع از حرم آل‌الله شده است، اکنون که شهید شده فکر می‌کنم باید کسانی که او را می‌شناسند برای جوانانی مثل من بگویند که چه اندیشه نابی داشته است.

دانشجوی سال دوم رشته کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه اراک تصریح کرد: مدافعان حرم شبیه جوانان دوران دفاع مقدس هستند، جوانانی که برای امنیت امروز ما راهی جبهه‌های نبرد شدند و امروز ما وظیفه داریم تا راه این شهدا را ادامه دهیم.

محمدی در پاسخ به اینکه عده‌ای معتقدند امروز خانواده شهدا در رفاه به سر می‌برند، گفت: متاسفانه برخی دیدگاه‌های اشتباه در بین مردم وجود دارد که نمی‌توان منکر آن شد اما باید بگویم تمامی ثروت دنیا یک لحظه نمی‌تواند جای خالی همسر و پدر را برای همسران و فرزندان شهدا پر کند.

وی افزود: من به عنوان دختر نمی‌توانم هرگز فرزندان شهید بابایی و امثال شهید بابایی‌ها را درک کنم چا که اگر لحظه‌ای مشکلی داشته باشم می‌توانم به تکیه‌گاهم در زندگی امیدوار باشم یا مادرم می‌داند که تنها بار سنگین زندگی را به دوش نمی‌کشد، اما خانواده شهدا چه؟

این دانشجوی رشته منابع طبیعی و کشاورزی در ادامه گفت: ما به عنوان کسانی که آرامش خود را مدیون شهدا هستیم باید بدانیم که از ابتدای تاریخ جهاد میان حق و باطل وجود داشته و باید ادامه دهنده راه کسانی باشیم که همواره در دفاع از حق در برابر ظالم سینه سپر کرده‌اند.

محمدی یادآور شد: در مسیر حق مسئولیت شیعه همواره در پیروی از راه مکتب عاشورا سنگین بوده و امیدوارم بتوانیم همه به وظیفه خود در این راه عمل کنیم، در عصر امام راحل(ره) و امام خامنه‌ای و در عرصه‌های مختلف انقلاب شکوهمند اسلامی با شکوه بیشتری تجلی و تأسی راست قامتان و دلباختگان عرصه جهاد و شهادت به مولا و مقتدای خویش امام حسین(ع) متجلی شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پل شهادت اصلی‌ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدا با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاودان باقی ماندند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات