امام جمعه بندرلنگه گفت:عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی با حرف و گفتار نیست؛ بلکه تنها با اقدام و عمل محقق می‌شود.
کد خبر: ۸۶۷۹۷۲۲
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج استان هرمزگان، حجت‌الاسلام سید محمدجواد رکنی صبح امروز در دیدار با مسؤول دفتر و کارکنان حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه اظهار داشت: عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی با حرف و گفتار نیست؛ بلکه تنها با اقدام و عمل محقق می‌شود.

وی افزود: تبیین بیانات مقام معظم رهبری وظیفه نهادهای انقلابی است و این رهنمودها باعث رشد و تعالی و در نتیجه تحقق اهداف انقلاب اسلامی خواهد شد.

رکنی تاکید کرد: روحانیت و سپاه جهت ترویج فرهنگ اسلامی هیچ‌گاه نباید غافل شوند.

وی تاکید کرد: دشمنان نظام اسلامی از طریق تبلیغات گسترده برای از بین بردن باورها و ارزش‌های اسلامی تلاش می‌کنند که با ورود روحانیت در میان مردم و تبلیغ ارزش‌های دینی، می‌توان جلوی توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی را گرفت.

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام علی عمرانی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بندرلنگه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از مساعدت‌ها و همکاری امام جمعه شهرستان با دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرلنگه تشکر و هدف از این جلسه را هم‌اندیشی در خصوص اجرای برنامههای فرهنگی عنوان کرد.

 

ارسال نظرات