خبرهای داغ:
نماینده مردم گرگان و آق‎قلادر مجلس :
نماینده مردم گرگان و آق‎قلادر مجلس در یادواره شهدای نمایندگان استان گلستان گفت: آمده ام را شهدا به خصوص پدر شهیدم را ادامه دهم.
کد خبر: ۸۶۷۹۷۲۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، نبی‎ هزارجریبی امشب در پانزدهمین سالگشت نمایندگان شهید استان گلستان اظهار کرد: همواره خود را مدیون مردم می‎دانیم و در انتخابات باز مردم ما را مورد لطف خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: 10 اردیبهشت امسال مردم گلستان با رای خود خانواده شهدا به خصوص خانواده شهید هزارجریبی را شرمنده خود کردند.

هزارجریبی با بیان اینکه با حمایت شهردار و مردم عزیز توانستیم شهر گرگان را به جایگاه برسانیم، افزود: برای ادامه راه شهدای یاک چهل آماده خدمت‎گذاری هستم.

وی با بیان اینکه امروز ایثارگران، جانبازان، آزادگان عزیز و خانواده شهدا حضور دارند و بنده خود را نماینده کوچک این جمع می‎دانم، افزود: در هفته پیش تمامی منتخبین مجلس دهم دعوت شدند و ما نیز به دلیل ازدهام جمعیت در پاستور مستفر شدم که یاد پدر و شهدای یاک چهل افتادم و با خود اندیشیدم که جایگاه من کجا است.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلادر مجلس با بیان اینکه شهدای نماینده مجلس با خون خود سند خدمتگذاری را امضاء کردند، گفت: از نمامی دست اندرکار انتخابات مجلس دهم کمال تشکر را دارم و برای ارتقاء استان گلستان و در حوزه آق‎قلا و گرگان تمام تلاش خود را خواهم کرد.

 انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها