خبرهای داغ:
نوبخت در یادواره شهدای« یاک چهل»:

مراسم گرامیداشت شهدای « یاک چهل» نکته قابل تحملی برای نمایندگان فعلی شماست

معاون رئیس جمهور در مراسم یادواره شهدای نمایندگان مجلس استان گلستان در حادثه یاک چهل گفت: در این مراسم برای خدمتگذاران امروز شما در مجلس نکته قابل تحملی وجود دارد و میدانند که ملت خدمت را هرگز فراموش نخواهند کرد.
کد خبر: ۸۶۷۹۷۳۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، محمدباقر نوبخت امشب در یادواره گرامیداشت نمایندگان مردم گلستان در حادثه سقوط هواپیمای «یاک 40» اظهار کرد: وقتی ساعت 11 صبح در تهران شنیدم که هواپیمای از صفحه رادار خارج شده است همه برای یافتن این هواپیما بسیج شدند.

وی با بیان اینکه برای فردی چون من که با بزرگان در مجلس شورای اسلامی همکار بودم قابل درک است که چرا مردم با خاطرات حق شناس استان گلستان اینچنین بی‌تاب و ناآرامند، چراکه می‌دانستم چه انسان‌های خدوم و مخلصی را از دست دادند.

نوبخت با بیان اینکه هنوز نشاط و فعالیت روحانی روشن فکر و متعهد. شهید قندهاری در جلوی نگاه من است؛ گفت: چقدر در مجلس این نماینده فکور شما برای مطالبات مردم تلاش می‎کرد.

معاون رئیس جمهور ابراز داشت: شهید هزارجریبی نماینده‌ای فعال و بی‌تاب بود و در آخرین دیدار خوشحال بود که توانست نمایندگان شمال کشور را جمع کند و تشکلی قوی برای شمال کشور را تشکیل دهد.

نوبخت با بیان اینکه بازگشت همه ما به سوی خدا است، ابراز داشت: همه ما به سوی خدا برخواهیم گشت ولی چگونه آمدن و چگونه رفتن حائزه اهمیت است و چه خوب است که از فرصت کوتاه عمر که در خدمت تک تک ما است در راه خدمت مردم صرف شود و در راه خدمت مردم جان دهیم.

وی گفت:  در این مراسم برای خدمتگذاران امروز شما در مجلس نکته قابل تحملی وجود دارد و میدانند که ملت خدمت را هرگز فراموش نخواهند کرد.

نوبخت با بیان اینکه در سختی‎های مختلف ما در حال آزمایش هستیم، افزود: ما دولتمردان امروز در حال آزمایش هستیم و خوشا به حال کسانی که در آزمایش‎ها با یاد خدا و با نام خدا خدمت کنند.

وی با بیان اینکه تلاش خود را برای فعال کردن بخش تولید و کشاورزی خواهیم کرد، افزود: باید به استان‎های شمالی با توجه به ظرفیت‎های که دارد توجه شود.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار