خبرهای داغ:
دستیار مشاور فرمانده معظم کل قوا، در جنگ 33 روزه همه اروپا و آمریکا در مقابل حزب الله شکست خوردند.
کد خبر: ۸۶۷۹۷۶۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج سردار علی شمشیری عصر امروز ‌دریادواره ی شهدای عملیات بیت المقدس و گرامیداشت سردار رشید اسلام شهید زال یوسف پور اظهار داشت: استان اصفهان در جنگ تحمیلی بیشترین شهید را داشته وافتخار مردم اصفهان است که در آمارها تعداد شهدا و جانبازان استان بالا بوده ولی اسرا در ته جدول هستند این نشان دهنده این است که نیروهای این شهر از خود گذشته هستند.
دستیارمشاور فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: بعد از فتح خرمشهر، نگاه دنیا به جمهوری اسلامی تغییر کرد و استان اصفهان در بازپس‌گیری خرمشهر نقش ویژه‌ای داشتند و لشکر 8 نجف اشرف و لشکر 14 امام حسین (ع) در این عملیات نقش مهمی را ایفا کردند.

سردار شمشیری در مورد ویژگی های سردار شهید محمود شهبازی بیان کرد :ایشان انسان بسیار با استعدادی بود که در پیروزی انقلاب و تشکیل سپاه با اینکه سن کمی داشت نقش بسیار مهمی را ایفا  کرد.که به خاطر همین کفایت ایشان را به عنوان اولین فرمانده سپاه همدان قرار دادند که به دنبال آن شاگردانی همچون سردار همدانی ها راپرورش داد.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید زال یوسف‌پور تصریح کرد: شهید یوسف‌پور، انسانی فوق‌العاده شجاع، جدی، پرتلاش، ولایی و ایثارگر بود، وجود چنین شخصیت‌های در استان اصفهان توانست کیفیت آموزش‌های نظامی در استان اصفهان را به گونه‌ای بالا ببرد که از نیروهای سایر استان‌ها برای آموزش نظامی در دوران هشت سال دفاع مقدس به اصفهان می‌آمدند.

دستیار مشاور فرمانده معظم کل قوا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث منطقه، بیان کرد: اسرائیل در سال‌های دور با تکبر و غروری خاص، طرح‌هایی را برنامه‌ریزی کرده بود و چارچوب‌های اجرایی آن را فراهم کرده بود برای مثال یکی از این طرح‌ها این بود که وسعت سرزمین مقدس باید میان نیل تا فرات باشد.

وی ادامه داد: اولین حرکت صهیونیست ها این بود که با یک خیز خود را به بیروت رسانیده اما بعد از ورود آن به بیروت  حزب الله که محصول تربیتی نظام مقدس جمهری اسلامی با ایده های حضرت امام بود در سرزمین مقدس شکل گرفت ، لبنان و بیروتی که مرکزگروها و دستجات مختلف  سیاسی است  وحتی خبیث هایی مانند هویدا را در دانشگاه های امریکایی بیروت تربیت کرده که بعد در ایران نخست وزیر شدند و سرسپردگی خود را به آمریکا نشان دادند. با لطف خدا و انفاس قدسی حضرت امام باعث شد که در یک مقطعی بعد از هجده سال صهیو نیست ها به صورت بسیار ذلیلانه سرزمین های لبنان اخراج شوند.

سردار شمشیری با اشاره به سخن یکی از استراتژیست‌های آمریکایی مبنی بر ظهور اژدهایی در خاورمیانه متشکل از ایران، سوریه و حزب‌الله تصریح کرد: آمریکایی‌ها و ایادی وابسته آن برای مقابله با ایران، گروه‌های تکفیری و سلفی را تربیت کردند و می‌توان گفت که این نیروها محصول دست آمریکاست.

دستیار مشاور فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه بشار اسد با ردّ حمایت عربستان از خود، حاضر نشد در پازل سعودی قرار گیرد، افزود: آمریکا با به راه انداختن جنگ‌های نیابتی در منطقه، سعی دارد تا به اهداف خود دست‌یابد و حاشیه امنی برای اسرائیل ایجاد کند اما جبهه ی مقاومت با تمام ظرفیت‌هایی که دارد نتوانست به اهداف خود دست یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها