خبرهای داغ:
به مناسبت بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر

مسابقات انتخابی تیم ملی کونگ‌فو بانوان در خرمشهر آغاز شد

مسابقات انتخابی تیم ملی کونگ‌فو بانوان کشور با شرکت ۲۹ تیم از ۲۸ استان و با حضور مسئولان در سالن آزادی شهرستان خرمشهر آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۷۹۷۷۳
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خرمشهر، ظهر امروز مسابقات انتخابی تیم ملی کونگ‌فو بانوان کشور با حضور مسئولان در سالن آزادی شهرستان خرمشهر کار خود را آغاز کرد.

فاطمه شهریاری در حاشیه افتتاحیه مسابقات کونگ‌فو انتخابی تیم ملی بانوان و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات در رده سنی بزرگ‌سالان با حضور 230بانوی کونگ‌فو کار، 54مربی، سرپرست و کادر اجرایی به میزبانی شهرستان خرمشهر به مدت دو روز از 30اردیبهشت‌ماه در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقات انتخابی تیم ملی است که برای اعزام‌های سال95 از میان این کونگ‌فو کاران انتخاب می‌شوند اکنون نیز از استان بانوانی در تیم ملی کنگ‌فو حضور دارند، مسابقات نیز در سطح عالی در حال برگزاری است.

نایب‌رئیس فدراسیون کونگ‌فو عنوان کرد: این دور از مسابقات به مناسبت بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر به میزبانی این شهرستان برگزار شد که در این دور 28استان در قالب  29 تیم حضور دارند.

امین صابری نیز در حاشیه این افتتاحیه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: برای نخستین بار است که شهرستان خرمشهر میزبانی مسابقات تیم ملی کونگ‌فو را عهده‌دار می‌شود، در سال گذشته نیز مسابقات جهانی کشتی فرنگی و در 9خردادماه نیز میزبان فینال جام حذفی هستیم که این اتفاقات بزرگ ورزشی بعد از سال‌ها در خرمشهر در حال اجرا هستند.

وی بیان کرد: امیدواریم در آینده نیز بتوانیم گام‌های مهمی در راستای تقویت ورزش منطقه برداریم، خوشبختانه در این دور از مسابقات انتخابی تیم ملی کونگ‌فو بانوان 2نماینده از خرمشهر و 17نماینده از شهرهای مختلف خوزستان حضور دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر افزود: تلاش می‌کنیم تا بانوان کونگ‌فو کار این دور از مسابقات به بهترین نحو و کیفیت ادامه دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار