خبرهای داغ:
فرماندار شادگان تأکید کرد

لزوم استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های تعاونی مرزنشینان برای تنظیم بازار شادگان

فرماندار شادگان بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های تعاونی مرزنشینان برای تنظیم بازار شهرستان در ماه مبارک رمضان تأکید کرد.
کد خبر: ۸۶۷۹۷۷۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱

بهروز فرج‌اللهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج در شادگان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: به‌منظور رفاه حال شهروندان و با هدف استفاده از ظرفیت‌ شرکت‌های تعاونی مرزنشینان جهت تنظیم بازار شهرستان همزمان با ماه مبارک رمضان، فروشگاه کالای همراه ملوان در شادگان دایر خواهد شد.

فرماندار شادگان بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های تعاونی مرزنشینان تأکید کرد و گفت: استفاده از این ظرفیت‌ها باعث رونق اقتصادی بازار شهرستان می‌شود.

فرج‌اللهی فرماندار شادگان به تأمین کالاهای مورد نیاز مردم در روزهای ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: با همکاری اتاق اصناف و شهرداری، ارزاق و کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان در فروشگاه کالای همراه ملوان توسط شرکت‌های تعاونی مرزنشینان شماره 1و 2 فراهم می‌شود.

فرماندار شادگان با تأکید بر ضرورت تسریع در تخلیه کالاهای همراه ملوان توسط تجار و بازرگانان بومی در بندر شادگان، خاطرنشان کرد: تجار و بازرگانان بومی در بندر شادگان کالاهای اساسی همراه ملوانان را در اولویت تخلیه خود قرار دهند.

وی در پایان ضمن تأکید بر تشدید بازرسی‌ها در ماه مبارک رمضان، انجام گشت‌های مشترک سیار با دستگاه‌های مرتبط با امر فروش ارزاق و اجناس کالاهای اساسی خانگی در امر بازرسی را خواستار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار