خبرهای داغ:
همزمان با ولادت حضرت علی‌اکبر(ص) و روز جوان
در مراسمی از جوانان نخبه فرهنگی، هنری، ورزشی و قرآنی اندیمشک همزمان با ولادت حضرت علی‌اکبر(ص) و روز جوان تجلیل شد.
کد خبر: ۸۶۷۹۷۷۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اندیمشک، عصر امروز و همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ص) و روز جوان و در مراسمی که در تالار فرهنگ این شهرستان به همت موسسه مردم نهاد نغمه‌های عشق برگزار شد از 30 نفر از جوانان موفق این شهرستان در زمینه‌های ورزشی، هنری، فرهنگی و قرآنی تجلیل شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک در این آیین با تبریک سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر(ص) و روز جوان اظهار کرد: جوانان ما باید سیره و روش رفتاری حضرت علی‌اکبر(ص) را الگوی عملی رفتار و کردار خود کنند.

حجت‌الاسلام محمدجواد حسینوند افزود: ولایت‌پذیری و تحت امر بودن امام زمان خود در حادثه کربلا از بارزترین ویژگی این حضرت است.

وی خاطر نشان کرد: ایشان با وجود سن کم دارای بصیرت زیادی بوده و همیشه یار و یاور اسلام بودند و در راه اعتلای دین جان خویش را تقدیم کردند و همین امر دلیلی خوب برای الگو قرار دادن ایشان برای جوانان امروز است.

این مسؤول در ادامه گفت: جوانان شهید ما در طول هشت سال دفاع مقدس با نگاه به سیره و روش زندگی این حضرت تا آخرین قطره خون پای ارزش‌های والای انقلاب اسلامی مانده و ثابت کردند که پشتیبان ولایت فقیه و اسلام هستند.

وی گفت: دشمن با همه ابزارهای موجود از قبیل اینترنت و ماهواره به دنبال گمراه کردن جوانان کشور و ضربه زدن به نظام اسلامی است.

حسینوند در پایان بیان کرد: جوان امروز باید مراقب باشد تا در دام و حیله دشمن نیفتد و لازمه این کار داشتن بصیرت و همچنین آگاهی از ترفندهای دشمنان انقلاب و نظام است.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این آئین از جوانان موفق اندیمشک در زمینه‌های مختلف که دارای مقام‌های کشوری و بین‌المللی بودند با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها