خبرهای داغ:
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: سوم خرداد، نقطه عطف دفاع مقدس و کارنامه درخشان ایستادگی و مقاومت ایران در برابر متجاوزین و زورگویان تا دندان مسلح بود.
کد خبر: ۸۶۷۹۷۸۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴

عبدالله تمیمی در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: آزادی خرمشهر نتیجه ایمان راسخ، ولایتمداری، وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح کشور، ارتش، سپاه و بسیج مقتدر بود که باعث شد دشمنی تا بن دندان مسلحی که همه ابرقدرت های جهانی از آن حمایت می کردند را با شکست رو به رو سازد.

وی به سخنی از امام خمینی(ره) درباره فتح خرمشهر که فرمودند "خرمشهر را خدا آزاد کرد" اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران در فتح خرمشهر تثبیت شد.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، شکوه و عظمت برنامه های این روز را دوچندان کرده است.

وی یادآور شد: اگر حضور ملت در صحنه جبهه های دفاع نبود، نه حماسه آن پيروزی تحقق می يافت و نه حماسه حضور مردم در جشن پس از پيروزی، لذا به حق می توان گفت پاسداشت فتح خرمشهر در گرو پاسداشت حضور مردمی در همه صحنه است.

تمیمی در پایان خاطرنشان کرد: سوم خرداد۶۱ یادآور استقامت و ایثارگری و اطاعت از فرمان رهبری برای استقامت و دفاع به معنای واقعی مقدس و جهاد فی سبیل الله وایستادگی در برابر زیاده خواهی ویاوه سرایی تمامی دشمنان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها