خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ملكان در ديدار با بسيجيان پايگاه صاحب الزمان(عج) این شهرستان به مناسبت سوم خرداد، گفت: نصرت الهي در خرمشهر نتيجه خداباوري عميق امام خميني(ره) و رزمندگان اسلام بود.
کد خبر: ۸۶۷۹۸۰۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مهدي نيا با بیان اینکه آزادسازي خرمشهر موجب بهت و حيرت دوست و دشمن شد، افزود: همه افكار عمومي مي گفتند چطور مي شود رژيم بعث كه از حمايت همه قدرتهاي جهان بهره مي برد در خرمشهر خوار و ذليل شود ولي در حقيقت اين همان سنت الهي در ياري رساندن جبهه مومن و انقلابي بود.

وی دفع توطئه دشمنان از قبيل سقوط هواپيماهاي آمريكا در طبس، آزادسازي خرمشهر و تسخير پهباد جاسوسي آمريكا را از مصاديق امداهاي غيبي الهي برشمرد و خاطرنشان کرد: هرگاه خداوند صدق نيت و استقامت را در جبهه مومنين مشاهده کند، اين امدادها را به سوي آن ها گسيل خواهد کرد.

حجت الاسلام مهدي نيا با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) که خرمشهر را خدا آزاد كرد، اظهار داشت: امام راحل با این جمله خواست تا همگان را متوجه كند اگر در صحنه و باخدا باشند، اين سنت الهي در نصر مومنين جريان پيدا خواهد كرد.

وي در سخنان پایانی خود، ديندار بودن به معناي عمل دقيق به احكام اسلامي و انقلابي و بصير بودن را شروط لازم براي بقاي عزت اسلامي دانست و تبعیت از ولایت فقیه را تنها راه رسیدن به آن ها معرفی کرد.

ارسال نظرات