خبرهای داغ:

کشف بیش از یک کیلوگرم انواع موادمخدر در کنگاور

فرمانده انتظامی کنگاور از کشف بیش از یک کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 20 خرده فروش در 48 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۹۸۱۰
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کنگاور، سرهنگ حسین براری، در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه طرح پاک سازی نقاط آلوده، طرح مبارزه با قاچاق کالا، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی و برخورد با رانندگان متخلف در این شهرستان اجرا شد.
وی افزود: با اجرای این طرح و در راستای برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، ماموران موفق به کشف 500 گرم تریاک، 478 گرم حشیش، 32 گرم هرویین که در مجموع در این رابطه 20 نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
وی ادامه داد: همچنین ماموران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا موفق به کشف 144 قلم انواع لوازم خانگی قاچاق، دو هزار و 700 گرم کود شیمیایی قاچاق، دو هزار تن کره کاکائو قاچاق، 780 کیلوگرم تخمه آفتابگردان خارجی قاچاق و 420 کیلوگرم چای خارجی قاچاق شدند که در این رابطه 34 نفر را دستگیر کردند.
براری در ادامه اظهار داشت: ماموران راهور شهرستان نیز طی ماه جاری 33 دستگاه خودرو و 301 دستگاه موتورسیکلت را به علت حرکات پرخطر، فقدان پلاک و نداشتن کلاه ایمنی، نداشتن مدارک و ... توقیف و روانه پارکینگ کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به لزوم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تصریح کرد: نیازهای اساسی یک جامعه در سایه امنیت تامین می شود و پلیس با اجرای این گونه طرح ها تمام تلاش خود را برای افزایش امنیت شهروندان، بکار خواهد بست.
ارسال نظرات