خبرهای داغ:
امام جمعه پاوه:

دشمنان برای نفوذ بیشتر از هر ابزاری استفاده می کنند

امام جمعه پاوه گفت: دشمنان از هر تفکر، اندیشه و ابزاری که بتواند نفوذ آنها را در جهان به ویژه جهان اسلام بیشتر کند استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۷۹۸۱۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه، ماموستا ملا قادر قادری در نشست هم اندیشی مسئولان و انجمن های مردم نهاد پاوه که با محوریت پیشگیری و مبارزه با اعتیاد در فرمانداری برگزار شد، به مشکلاتی که امروز جهان اسلام گرفتار آنها است، اشاره کرد و افزود: علاوه بر آتش افروزی ها، کشتار مسلمانان و تخریب و ویرانی ممالک اسلامی، دشمنان برای نابودی نسل جوان هم به توزیع مواد مخدر دست زده و جوانان ما را گرفتار این بلای خانمانسوز کرده اند.
امام جمعه پاوه افزود: علما و روحانیان در بعد معنوی و پزشکان در بعد درمان دو گروه هستند که در پیشگیری از مواد مخدر می توانند تأثیرگذار باشند.
ماموستا قادری، مقابله با این مواد مخرب را نیازمند تقویت بعد معنوی و حمایت مالی دانست و گفت: تقویت بعد معنوی وظیفه و رسالت علما و روحانیان است و حمایت مالی از انجمن های مردم نهاد وظیفه دولت و حاکمیت است.
امام جمعه پاوه افزود: دولت های غربی و استعمارگران با سه برنامه، توزیع مشروبات الکلی، مواد مخدر و ترویج و گسترش بد اخلاقی در جوامع در حال تخریب فکر و جسم انسان ها به ویژه در کشورهای اسلامی هستند.
ماموستا قادری، مبارزه و مقابله با این تهاجم گسترده و خطرناک را نیازمند عزم و اراده ملی و همگانی دانست و گفت: باید همه ما در حوزه مسوولیت اجتماعی، اداری و اخلاقی خویش در این راستا کمک کنیم.
معاون فرمانداری پاوه نیز با بیان اینکه در این شهرستان بیش از 13 انجمن مردم نهاد فعال است، نقش این انجمن ها را در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی حایز اهمیت دانست و گفت: ما با تمام توان از فعالیت های این انجمن ها حمایت می کنیم.
نجیب میرانی، مشارکت هر چه بیشتر مردم در امور اجتماعی و فرهنگی را خواستار شد و بر همکاری دستگاه های دولتی شهرستان با انجمن های مردم نهاد تأکید کرد.
ارسال نظرات