خبرهای داغ:
به نیت قدر دانی از شهردار گرگان ، شاهد نصب انواع و اقسام بنرها در سطح شهر گرگان هستیم.
کد خبر: ۸۶۷۹۹۰۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ شهردار گرگان صادقلو با نشستن بر صندلی شهرداری گرگان فعالیتهای عمرانی خود را آغاز کرد و با انجام پروژه های عمرانی در شهر گرگان که می بایست خیلی پیشتر شاهد آن باشیم توانست نسبت به جلب رضایت شهروندان گرگانی اقدام نماید.
این در حالی است که شهر گرگان به دارالمومنین معروف است و از دیر باز مردمی پارسا و خدوم نظام و انقلاب در این شهر سکونت داشته و دارند و حوادث مختلف تاریخی از جمله حماسه 5 آذر شاهد این مدعا است.
اما امروز با حضور در معابر و خیابان های این شهر که امروز به عنوان پرجمعیت ترین شهر در خطه شمال کشور از آن یاد می شود  هر روز شاهد بنرهایی از جمله حمایت از شهردار گرگان ، شهردار محبوب ، حمایت بعضی از اعضای شورای شهر از شهردار ، صادقلو به عنوان شهردار برتر استان  و از این قبیل هستیم که مردم با آن مواجه می شوند.
جای این نکته خالی است در تمامی این حمایت ها که  آیا شهردار گرگان به تنهایی توانسته این کارها را انجام بدهد یا این نتایج حاصل زحمات پرسنلی است که در گمنامی به سر میبرند .
پس بهتر است که نتیجه را در یک کار تیمی ببینیم نه در اشخاص و توجه داشته باشیم اگر کار برای رضای خداست  و برای خدمت به مردم و خلق خدا این تعاریف بی معناست.
البته نباید از این نکته گذشت که مدیریت صحیح و پیگیری های جناب شهردار تاثیر گذار بوده است اما واقعیت امر این است که این شهر با سبقه تاریخی که دارد هنوز به آن حد مطلوب نرسیده است و مشکلاتی چون  ، عفاف و حجاب ، طلاق ،بیکاری ، ازدواج ، مسکن و از این دست هنوز در این شهر وجود دارد و نیازمند توجه شهرداری و شهردار محترم و اعضای شورای شهر به این موضوع است.
در پایان امیدواریم که این حمایت ها جنبه سیاسی نداشته باشد و پیوندی برای انتخابات سال 96 شورای های شهر و روستا نباشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها